سواستفاده ۴۰۰۰ درصدی یک میم کوین از توییت ایلان ماسک

  • سواستفاده ۴۰۰۰ درصدی یک میم کوین از توییت ایلان ماسک

    سواستفاده ۴۰۰۰ درصدی یک میم کوین از توییت ایلان ماسک ، به گزارش ریبیز Reybiz ، سال ۲۰۲۱ سال بسیار پربرکتی و پر از سودی برای دسته بندی میم کوین ها بود و این رمز ارزها توانستند رشد قیمتی خیره کننده را تجربه کنند و همگان را به وجد بیاورند و البته خیلی از آنها نیز دچار کاهش قیمت شدید شدند و شاید حتی بتوانیم سال ۲۰۲۱ را سال میم کوین ها بنامیم و حالا که به روز های پایانی سال نزدیک می‌شویم، یک میم کوین دیگر نیز افزایش قیمت فوق العاده ای را تجربه نموده است.

    میم کوین سانتافلوکی با اختصار (HOHOHO) که مبتنی بر BEP20 است و بر روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شده اوایل امروز ۳۹۴۴ درصد جهش کرد و البته بخش قابل توجهی از این سود خود را از دست داد.

    این توکن پس از اینکه مدیرعامل تسلا

    جناب ایلان ماسک تصویری از فلوکی، توله سگ خود که از نژاد شیبا اینو است را در لباس بابانوئل منتشر شد، رشد قیمت بسیار شدیدی را تجربه نمود و این توییت ایلان ماسک بلافاصله در بین فالوور های او محبوب شد و در زمان نگارش این خبر بیش از ۲۴۰ هزار لایک را کسب نمود و این تصویر با عنوان فلوکی سانتا نیز همراه بود که به راحتی شبیه به نام یک توکن است.

    ممنون از شما همراهان عزیز کع تا انتهی این مقاله سواستفاده ۴۰۰۰ درصدی یک میم کوین از توییت ایلان ماسک  با آکادمی ریبیز همراهی کردید.

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *