چند آلت کوین کوچک بر قطار سریع و سیر افزایش قیمت سوار شدند

  • یوسف فتحعلیزاده

    زمان مطالعه : کمتر از ۱ دقیقه

    چند آلت کوین کوچک بر قطار سریع و سیر افزایش قیمت سوار شدند

    به گزارشریبیز Reybiz ، ارز دیجیتال RAIL از پایین ترین سطح خود طی چند روز اخیر یعنی ۱٫۳۳ دلار، طی هفت روز به ۴٫۱۵ دلار رسید و ۲۱۲ درصد افزایش قیمت را تجربه نمود.

    یکی دیگر از رمز ارز هایی که سوار بر قطار سریع و سیر افزایش قیمت ها شد ارز دیجیتال METIS بود و هدف از ایجاد این رمز ارز ارائه کارمزد کمتر و زمان تراکنش سریعتر از اتریوم است. و رمز ارز METIS طی هفت روز از سطح قیمت ۸۵٫۳۳ دلار به سطح ۲۶۵ دلار رسید که نشان دهنده افزایش قیمت ۲۱۱ درصدی است.

    یکی دیگر از این آلت کوین ها، ارز دیجیتال LIT بود و این رمز ارز بعنوان دارایی رمزنگاری بومی شبکه Litentry فعالیت می‌کند و این ارز دیجیتال نیز توانست طی هفت روز از سطح قیمت ۰٫۰۰۱ دلار به سطح ۰٫۰۰۳ برسد و افزایش قیمتی ۲۰۰ درصدی را تجربه نمود.

    از رمز ارز  OpenDAO (SOS) نیز نباید بگذریم و این توکن برای حمایت از هنرمندان و سازندگان توکن های NFT بازار خرید و فروش این مدل از توکن ها در بازار خرید و فروش توکن OpenSea طراحی شده است.

    رمز ارز  SOS از زمان پخش شدن یعنی دو هفته پیش تاکنون ۳۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه نموده و این رقم برای هفت روز گذشته در سطح ۱۷۰ درصد قرار دارد.

     

    در همین بازه زمانی، بیت کوین و اتریوم از نظر ارزش کل بازار، کاهشی ۹ درصدی را تجربه نمودند و بطور مشابه، بیت کوین نیز در هفته گذشته کاهشی ۶٫۵ درصدی را تجربه نموده است.

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *