هولدرهای اتریوم در سود

هولدرهای اتریوم
  • ۷۰ درصد از هولدرهای اتریوم در سود

    ۷۰ درصد از هولدرهای اتریوم در سود ، به گزارش ریبیز ، سودآوری دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار حتی پس از اصلاح قیمت ۵۰ درصدی نیز بالاتر از حد متوسط خود قرار دارد.

    صرافس تبدیل

    بر اساس داده های ارائه شده از سوی موسسه IntoTheBlock، حتی پس از سقوط اتریوم به زیر ۲۵۰۰ دلار نیز ۶۷ درصد از هولدر های این آلت کوین در سود قرار دارند که نشان می‌دهد اکثریت هولدر های این رمز ارز، اتریوم را زیر سطح ۳ هزار دلار خریداری کردند.

    یکی دیگر از آمارهای جالب این است :

    که بیش از ۵۹ درصد از هولدر های این آلت کوین یک سال پیش اولین بار اتریوم خریداری کردند و همین موضوع نشان دهنده این است که کاربران اتریوم را بعنوان یک دارایی بلندمدت می‌بینند.

    اگر چه تقریباً ۶۰ درصد از کل هولدرهای اتریوم سرمایه گذاران بلندمدت هستند، ۳۵ دررصد از آنها کمتر از یک سال پیش شروع به نگهداری اتریوم کرده‌اند.

    متاسفانه اتریوم کاهش قیمت زیادی را در طی آخرین سقوط آزاد قیمت بازار تجربه نمود و هم اکنون این رمز ارز کاهش قیمتی ۳۴ درصدی را طی شبانه روز اخیر تجربه نموده است.

    در واقع اتریوم :

    با از دست دادن نیمی از ارزش خود، یکی از پیشتازان رالی نزولی قیمت در بازار بود اما به دلیل رشد قیمت شدید خود در سال گذشته، همچنان اکثر سرمایه گذاران آن در سود قرار دارند.

    اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش قیمتی ۱۱ درصدی را تجربه نموده و در سطح قیمت ۲۲۶۴ دلار معامله می‌شود.

    شما همراهان ریبیز چه قیمتی را برای ارز اتریوم تحلیل میکنید؟

    منبع: U.Today

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *