۵ سایت مرجع ارز دیجیتال

سایت
  • ۵ سایت مرجع ارز دیجیتال

    ۵ سایت مرجع ارز دیجیتال ، اگر به عنوان یک سرمایه گذار بلند مدت یا investor می‌خواهید در بازار ارزهای دیجیتال یک سری رمز ارز را شناسایی کنید و روی آن‌ها حداقل ۳ ماه تا ۱ سال بر روی این ارزهای دیجیتال مستقر باشید تا انتهای مقاله همراه آکادمی ریبیز REYBIZ باشید.

    صرافس تبدیل

    معرفی ۵ سایت مرجع خرید ارز دیجیتال
    لازم است که این سایت‌هایی که خدمتتان می‌گوییم بشناسید و اطلاعات را از توی آن‌ها رصد نمایید.

    ۱- کوین مارکت کپ (Coinmarketcap)

    سایت Coinmarketcap.com که در آن رتبه بندی ارزهای دیجیتال را می‌توانید مشاهده کنید و از توی قسمت Marketcap هر رمز ارز یا کوین یا Crypto می‌توانید حجم بازار آن را مشاهده کنید که برای بیت کوین بیش از یک تریلیون دلار حجم بازار دارد و همینطور اگر ادامه بدهید می‌توانید رتبه بندی سایر رمز ارزها را مشاهده نمایید.

    اما نکته مهم راجع به حجم بازار این است که چرا باید برای ما حجم بازار مهم باشد؟ چون که میزان سرمایه‌ای که وارد آن پروژه شده است را به شما نشان می‌دهد و وقتی می‌گوییم بیت کوین یک تریلیون دلار حجم بازار دارد یعنی معادل همین میزان دلار پول از دست مردم خارج شده و روی این بازار سرمایه گذاری شده است، بنابراین میزان اعتماد عمومی یک پروژه را می‌تواند به ما نشان بدهد.

    اطلاعات یا داده مهم دیگه‌‌ای که از این وبسایت یعنی Marketcap می‌توانید بدست بیاورید، Circulating Supply هر پروژه است که برای بیت کوین ما می‌دانیم که بیست و یک میلیون واحد بیت کوین خواهیم داشت و الان بیش از ۱۸ میلیون از بیت کوین‌ها در چرخه استخراج هستند و یا به عنوان مثال در پروژه کاردانو که با نام ADA است می‌توانید ببینید که از ۴۵ میلیون واحدی که قراره ADA داشته باشیم الان نزدیک ۳۲ میلیون ADA در چرخه بازار است. هر چه به آن چرخه نزدیک‌تر شویم، احتمالا قیمت کاردانو هم تغییر خواهد کرد.

    ۲- کوین دسک (coindesk)

    سایت Coindesk.com که می‌توانید در این وبسایت آخرین اخبار که در قبال هر پروژه منتشر شده است را خیلی زود رصد نمایید و در این وبسایت علاوه بر مقاله‌های مختلفی که از رمز ارزها وجود دارد، می‌توانید خبرهای مهم راجع به پروژه‌ها را مشاهده نمایید.

    ۳- لونار کراش (Lunarcrush)

    سایت lunarcrush.com که بر اساس یک هوش مصنوعی ساخته شده است، اطلاعات را به صورت لایو و زنده می‌توانید بدست بیارید که این اطلاعات در هیچ وبسایتی حتی coinmarketcap.com هم موجود نیستند و lunarcrush با فضای جذاب گرافیکی که دارد این اطلاعات و داده‌ها را که برای یک تحلیل فاندامنتال در قالب یک پکیچ می‌تواند به شما ارائه بدهد.

    برای مثال در این وبسایت اگر برایتان جالب باشد بدانید که چه استیبل کوینی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی رتبه‌ها را مشاهده کنید که همچنان تتر (Tether) در صدر استیبل کوین‌ها قرار دارد. حتی اگر در قسمت exchange برید می‌توانید میزان معاملات صرافی‌های بین المللی را که به صورت داده‌های معتبر هست را مشاهده نمایید و حتی اگر برایتان جالب باشد می‌توانید ببینید که در ۲۴ ساعت گذشته چه تعداد معامله انجام شده است.

    ۴- بیت اینفو چارت (Bitinfocharts)

    سایت bitinfocharts.com در این وبسایت داده‌های شبکه را بیشتر برایتان به نمایش می‌گذارد که از نظر بنیادی به خصوص برای کوین‌هایی که قراره بزودی استخراجشان تمام شود، خیلی ارزشمند هستند. همچنین پروژه‌ها در بستر بلاکچین با یک چالشی مواجه هستند که این چالش یک شبکه است و اگر اتریوم نسبت به بیت کوین برتری دارد به خاطر این است که شبکه پر سرعت‌تری دارد و همچنین در این وبسایت می‌توانید خیلی راحت مقایسه رمز ارزها یا cryptocurrency را انجام دهید. سایر اطلاعاتی که در قبال رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال می‌توانید در سایت bitinfocharts به دست بیاورید، زمان هر تراکنش چقدر هست؟ و خیلی اطلاعات دیگری که برای کسانی که می‌خواهند به صورت بنیادی سرمایه گذاری کنند، این اطلاعات می‌تواند خیلی ارزشمند باشند.

    ۵- دیلی هادل (Dailyhodl)

    سایت Dailyhodl.com، سایتی است که در آن می‌توانید اخبار و مقالات معتبر راجع به پروژه‌های ارز دیجیتال را مشاهده نمایید و علاوه بر این اگر زبان انگلیسیتان خوب باشد می‌توانید از قسمت Daily mix فایل‌های ویدئویی خوب و جذابی را هم مشاهده کنید.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *