برگشت بیت کوین به کانال ۴۰۰۰۰

برگشت بیت کوین به کانال 40000
  • برگشت بیت کوین به کانال ۴۰۰۰۰ ، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz  بیش از ۵۰ میلیون دلار پوزیشن فروش را در چند ساعت لیکویید می کند.

    برگشت بیت کوین به کانال ۴۰۰۰۰

    صرافی تبدیل

    این مرگ ناگهانی برای کسانی است که بیت کوین یا آلت کوین ها را در ۴ فوریه در فیوچرز فروش زده بودند، زیرا سطوح صعودی عمده پس از دو هفته غیبت دوباره ظاهر شدند. بیت کوین برای اولین بار در طی دو هفته گذشته، در ۴ فوریه به ۴۰۰۰۰ دلار بازگشت. زیرا نوسانات وال استریت برای گاوهای بیت کوین یک مزیت بود.

    نمودار بیت کوین بازه زمانی ۱ ساعته ۲۰۲۲/۰۲/۰۵

    نمودار بیت کوین بازه زمانی 1 ساعته 2022/02/05

    لیکویید شدن پوزیشن های فرش بیت کوین

    داده ‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌ دهند که بیت کوین/دلار آمریکا به طور ناگهانی از سطح ۴۰۰۰۰ دلار در ۴ فوریه گذشته است، درست دو ساعت پس از افتتاحیه وال استریت که باعث افزایش سریع قیمت شد.

    در زمان نگارش این مقاله، این جفت در ارز در طی ۲ ساعت، ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت – یک عملکرد غیرمنتظره قوی، که به طور طبیعی باعث دردسر قابل توجهی برای فروشندگان کوتاه مدت شد. با توجه به منبع نظارت آن چین Coinglass، لیکویید های بیت کوین در آخرین دوره ۴ ساعته ۵۰ میلیون دلار بوده است، و نقدینگی کریپتوها از ۱۰۰ میلیون دلار گذشته است.

    نمودار میزان لیکوییدی های بیت کوین

    نمودار میزان لیکوییدی های بیت کوین

    تحلیلگرانی که به شدت به منطقه ۳۹۶۰۰ دلاری برای آزمایش و نگهداری چشم دوخته بودند، به همان اندازه خوش بین نبودند. میشائل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، گفت: “خب، من فکر می کنم مردم شروع به احساس FOMO می کنند.”

    جلسه وال استریت با دستاورد های جدیدی آغاز شد، که محرک بزرگی برای آمازون بود، بنابراین با وجود اطلاعات زیربنایی شرکت که با عملکرد سهام آن در تضاد بود، به افزایش رشد ارزهای دیجیتال کمک کرد. در میان یک محدوده کوتاه ‌مدت گیج‌ کننده، بسیاری از این فرصت استفاده کردند و اهداف قیمتی بالاتر را در بازه زمانی بالاتر تکرار کردند.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *