شیبا اینو آماده رشد

شیبا اینو آماده رشد
  • شیبا اینو آماده رشد، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz 63 میلیارد شیبا اینو از سوی نهنگ ها خریداری شد  و بر اساس داده های ارائه شده از سوی ربات ردیاب دنیای ارز های دیجیتال یعنی Etherscan، در چند ساعت گذشته، هولدر های بزرگ ارز دیجیتال که بطور گسترده به عنوان نهنگ های این اکوسیستم شناخته می‌شوند، حجم عظیمی از دومین میم کوین برتر جهان یعنی شیبا اینو را خریداری نمودند.

    شیبا اینو آماده رشد

    ۶۳ میلیارد شیبا اینو از سوی نهنگ ها خریداری شد

    صرافی تبدیل

    اتراسکن چهار تراکنش را شناسایی کرد که در مجموع، ۶۳ میلیارد توکن شیبا اینو به چهار کیف پول رمزنگاری منتقل شده است.

    ممکن است برخی از این معاملات خرید دارایی از سوی نهنگی بوده باشد. چهار تراکنش انجام شد و در دو مورد اول بیش از ۶ و بیش از ۱ میلیارد واحد شیبا اینو جابجا شده است. طی دو تراکنش دیگر، بیش از ۲۸ میلیارد توکن منتقل شده است.

    یکی از کیف پول هایی که بیش از ۲۸ میلیارد واحد شیبا اینو دریافت کرده :

    در زمان نگارش این خبر، بیشتر از ۶۳٫۵ میلیارد واحد از این رمز ارز را در اختیار دارد و به گفته اتراسکن، این نهنگ یک بازارساز ارز دیجیتال است که نقدینگی را برای صرافی های ارز دیجیتال فراهم می‌نماید.

    دیگر کیف پولی که بیشتر از ۲۸ میلیارد دلار شیبا اینو دریافت نمود، این حجم را از یک کیف پول صرافی کوکوین گرفت و پیش از این، هیچگونه شیبا اینویی در اختیار نداشت.

    هم اکنون شیبا اینو با ۱۳ درصد رشت طی شبانه روز اخیر، هم اکنون در سطح قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۳۷۲ دلار است و روز خوبی را سپری می‌کند.

    منبع: U.Today


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    شیبا اینو آماده رشد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *