شیبا اینو با رشد ۲۵ درصدی

شیبا اینو با رشد 25 درصدی
  • شیبا اینو با رشد ۲۵ درصدی ، به گزارش ریبیز Reybiz، این میم کوین از افت قیمت چند ماهه ی خود، که در سطح قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۷۰۴ دلار قرار داشت حدود ۷۰ درصد ریکاوری را پشت سر گذاشته است. این رمز ارز در حال حاضر در سطح قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۸۰۷ دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود.

    شیبا اینو با رشد ۲۵ درصدی

    صرافی تبدیل

    دوج کوین، میم کوین رقیب شیبا اینو، به طور میانگین ۶ درصد رشد کرده است.

    همچنین حجم معاملات این رمز ارز، با رسیدن به رقم ۲٫۶ میلیارد دلار، ۲۴۴ درصد افزایش را تجربه کرده است. این میم کوین ششمین جایگاه را از نظر حجم و میزان معاملات پیدا کرده است. شیبا اینو در صرافی کوین بیس، که رتبه ی اول بین صرافی های آمریکا را دارد، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

    بنا به افزایش قیمت اخیر

    این رمز ارز از نظر ارزش بازار خود را به رتبه ی چهاردهم، یعنی بالاتر از ماتیک، رسانده است. در حالی که افزایش قیمت اخیر این میم کوین شگفت‌انگیز بوده است، هنوز از بالاترین قیمت خود ۶۷٫۴ درصد فاصله دارد.

    بزرگترین رمز ارز بازار، بیت کوین، ساعاتی پیش با پشت سر گذاشتن ۳۰٫۵ درصد ریکاوری از سطح قیمت ۳۲۹۵۰ دلار، به ۴۳۰۰۰ دلار رسیده بود. این رمز ارز هم‌اکنون ۳۸ درصد از رکورد قیمت خود فاصله دارد.

    ارزش کل بازار کریپتو، پس از رسیدن به بیش از ۳ تریلیارد دلار در ماه نوامبر، هم‌اکنون کمی بیشتر از ۲ تریلیارد دلار می‌باشد.

    منبع: U.Today


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *