تحلیل اتریوم ETH امروز ۲ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با ۵ درصد کاهش به قیمت ۲۵۷۶ دلار رسید. حمایتی که در قیمت محدوده ۲۶۰۰ دلار قرار دارد، با واکنش همراه بود، و امروز برگشت قیمت را شاهد بودیم که واکنش مثبت خریداران را به همراه داشت. قیمت اتریوم در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۲۷۵۰ دلار در حال معامله شدن می باشد، که برگشت به مقاومتی بود که روز گذشته تبدیل به حمایت شد.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 2 اسفند 1400

    تحلیل اتریوم ETH تایم فریم ۴ ساعته:

    اتریوم در محدوده ۲۷۸۰ الی ۲۸۴۰ دلار مقاومتی دارد، که می تواند با واکنش همراه باشد. این محدوده برای شکسته شدن، به حجم معاملات بالا و حمایت خوب خریداران احتیاج دارد. در غیر اینصورت باز هم می توانیم شاهد ادامه کاهش قیمت ها و برگشت کامل به سمت محدوده ۲۴۰۰ دلار باشیم. نوسانات قیمت چند ساعتی می تواند در محدوده فعلی ادامه داشته باشد، و یک محدوده تریدینگ رنج کوچک را ایجاد کند.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 2 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم روز قبل بعد از کاهشی که تا محدوده ۱۸٫۲۰ درصد داشت، با واکنش مثبت همراه بود، برگشت این شاخص به سمت بالا موجب افزایش قیمت اتریوم در ساعات گذشته شده است. چنانچه افزایش دامیننس بیش از ۱۸٫۸۰ درصد باشد، احتمال افزایش بیشتر تا محدوده ۱۹٫۵ درصد نیز وجود دارد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *