بیت کوین تا پایان ۲۰۲۴ خرسی خواهد بود

بیت کوین تا پایان 2024 خرسی خواهد بود
  • بیت کوین تا پایان ۲۰۲۴ خرسی خواهد بود ، به گزارش ریبیز Reybiz ، دو جون مدیرعامل صرافی Huobi، در مصاحبه ی اخیر وی با CNBC در روز یکشنبه، گفت وی تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ انتظار بازار گاوی از بیت کوین نخواهد داشت. جون گفت الگو های حال حاضر چارت بیت کوین شبیه به چرخه های هاوینگ گذشته است و باور دارد که سطح قیمت بیت کوین نزدیک به پروسه ی هاوینگ قرار دارد، پروسه ای که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد.

    بیت کوین تا پایان ۲۰۲۴ خرسی خواهد بود

    صرافی تبدیل

    هاوینگ بخشی از کد پایه ی بیت کوین است که پاداش ماینر ها را نصف می‌کند و سختی استخراج بیت کوین را افزایش می‌دهد. پیش‌‎تر، هاوینگ بیت کوین در سال های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ رخ داد و ما شاهد افزایش چشم‌گیر قیمت پرچمدار کریپتو در سال پس از آن بودیم. اما به دنبال افزایش ها، قیمت بیت کوین افت گسترده ای را پشت سر گذاشت.

    اخیرا، قیمت بیت کوین

    برای مدتی به سختی خود را بالاتر از سطح قیمت ۴۰۰۰۰ دلار نگه داشته است. در روز های شنبه و یکشنبه، قیمت بیت کوین سقوط شدیدی را به زیر ۳۸۰۰۰ دلار و پیش از ریکاوری کردن به بالای سطح ۳۹۰۰۰ دلار، تجربه کرد.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    مدیرعامل Huobi پیرامون تاثیر فشار سازمان ها و مقامات کشور ها بر قیمت بیت کوین گفت: به آسانی نمی‌توان پیش‌بینی دقیق داشت زیرا فاکتور های متعدد دیگری نیز هستند که می‌توانند بازار را تحت تاثیر خود قرار دهند؛ از جمله مشکلات جغرافیایی شامل جنگ. همچنین ویروس کرونا نیز بر بازار تاثیرگذار بوده است.

    مدیرعامل این کمپانی در این باور تنها نیست؛ بسیاری از تحلیل‌گران باور دارند که ما در ابتدای یک “زمستان کریپتویی” جدید هستیم.

    به نظر شما همراهان ریبیز Reybiz ، آیا بازار کریپتو مسیر بازار سهام را دنبال می‌کند؟ یا از آن جدا می‌شود؟

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: Coingape

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *