تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ اسفند ۱۴۰۰ ، قیمت اتریوم به زیر حمایت ۲۷۰۰ دلار رسیده است و امکان افت تا زیر حمایت ۲۵۰۰ نیز وجود دارد.، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    قیمت اتر نتوانست تا بالای محدوده مقاومتی ۲۷۵۰ دلار بازیابی شود و دچار افت شد. در این حرکت نزولی قیمت تا زیر سطح ۲۷۵۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی کاهش یافته است.

    در نهایت، افت تا زیر حمایت ۲۶۵۰ دلار هم ادامه پیدا کرده و تا پایین تر از ۲۵۵۰ دلار پیش رفته است. یک کف موقت در ۲۵۱۱ دلار تشکیل شده و اکنون اتر در حال تقویت است. نزدیک ترین مقاومت در بالا در سطح ۲۵۶۰ دلار قرار دارد.

    سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی در افت اخیر از ۲۷۵۲ تا ۲۵۱۱ دلار نیز نزدیک به سطح ۲۵۶۰ قرار گرفته است. بنابراین مقاومت مهم بعدی در ۲۶۵۰ دلار خواهد بود.

    علاوه بر این، سطح ۵۰ درصد ریتریسمنت فیبوناچی در نزدیکی ۲۶۵۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی در نزدیکی ۲۷۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعتی خواهد بود. یک خط روند نزولی با مقاومت نزدیک به ۲۷۰۰ در نمودار تشکیل شده است.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 3 اسفند 1400

    شکسته شدن سطح ۲۷۲۰ دلار می تواند موج افزایش قیمت را آغاز کند. در این صورت، احتمال افزایش قیمت تا مقاومت های ۲۸۸۰ و حتی ۳۰۰۰ وجود خواهد داشت.

    سناریوی افت بیشتر قیمت

    اگر اتریوم نتواند موج بازیابی به بالای سطح ۲۶۵۰ دلار را آغاز کند، افت مجدد دور از انتظار نخواهد بود. اولین حمایت در این مسیر در سطح ۲۵۱۰ و کف فعلی قرار دارد.

    حمایت مهم بعدی در نزدیکی ۲۵۰۰ دلار حضور دارد. شکسته شدن این سطح می تواند یک افت دیگر را موجب شود. حمایت مهم بعدی در سطح ۲۴۲۰ دلار قرار گرفته که شکسته شدن آن می تواند قیمت را به سمت ۲۳۵۰ دلار در کوتاه مدت سوق دهد. در اندیکاتورهای تکنیکال، مکدی در حال سرعت گرفتن در محدوده نزولی است و RSI به زیر سطح ۵۰ رسیده است.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *