بیبی دوج کوین چیست؟

تحلیل بی بی دوج امروز 9 اسفند 1400
  • بیبی دوج کوین چیست؟ ، اگر شما به دوج کوین علاقه‌مند هستید، حتما عاشق بیبی دوج کوین خواهید شد. این جمله‌ای که در هنگام ورود به سایت اصلی رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) با آن مواجه می‌شوید. از همین جا می‌توان متوجه شد که این ارز دیجیتال که کمتر از دو ماه از آغاز به کار آن سپری شده است، سعی دارد خود را به نوعی به دوج کوین و داستان‌های آن پیوند بزند. ارز baby doge در همین مدت زمان کوتاه سروصدا بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. البته در این مسیر نباید از نقش افرادی مانند ایلان ماسک نیز غافل شد. اگر مایل هستید تا ببینید رمزارز بیبی دوج کوین چیست و چرا در کوتاه مدت آنقدر مشهور شده است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    بیبی دوج کوین چیست؟

    صرافی تبدیل

    رمزارز بیبی دوج کوین چیست؟

    همان‌طور که از نام بیبی دوج کوین مشخص است، به نوعی فرزند دوج کوین به شمار می‌رود. البته دوج کوین با وجود تمام فراز و نشیب‌هایی که از زمان عرضه تجربه کرده است، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون خود مشاهده می‌کند. در خصوص دوج کوین مقاله مفصلی در کلینیک سرمایه آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص این ارز دیجیتال به آن مراجعه کنید. توسعه‌دهندگان رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) معتقدند فرزند با هدف رقابت با پدر از طریق بهبود برخی از ویژگی‌های عملکردی خود برآمده است.

    در سایت رسمی این ارز دیجیتال می‌خوانیم؛ بیبی دوج کوین چند درس و ترفند بسیار مهم را از پدر خود به ارث برده است. همچنین طرفداران رمزارز دوج کوین، فرزند او را ایجاد کرده‌اند و در تلاش هستند تا با حفظ نقاط قوت دوج کوین، نقاط ضعف آن را در این ارز دیجیتال برطرف کنند.

    بیبی دوج کوین چه زمانی پا به عرصه بازار رمزارزها گذاشت؟

    ارز baby doge در تاریخ ۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۱۹ خرداد ۱۴۰۰) عرضه شد و با حمایت رسانه‌ای سنگین طرفداران خود در بازار رمزارزها مواجه شد. شاید بتوان این طور ادعا کرد که بیبی دوج کوین نیز مسیر مشابهی با دوج کوین را در پیش گرفته است. تنها در طول یک هفته قیمت این ارز دیجیتال پس از عرضه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

    تنها در طول سه هفته ابتدایی حجم بازار این رمزارز به بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار رسید و جامعه دارندگان بیبی دوج کوین نیز از ۱۶۰۰۰۰ نفر فراتر رفت. این رشد سریع از نظر قیمت، حجم بازار و تعداد دارندگان به نظر می‌رسد در آینده نزدیک ادامه داشته باشد؛ اما برای پیش بینی آینده قیمت ارز بیبی دوج کوین با توجه به این که کمتر از دو ماه از شروع به کار آن می‌گذرد، کمی نیاز به زمان وجود دارد.

    چه چیزی رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) را از دوج کوین متمایز می‌کند؟

    نکته مهم این است که با وجود اینکه این توسعه دهندگان این ارز دیجیتال تلاش می‌کنند تا خود را به نوعی تکامل‌یافته دوج کوین معرفی کنند؛ اما از نظر فنی تفاوت‌های بسیار زیادی بین آن‌ها وجود دارد و اگر اسیر جو رسانه‌ای نشویم و صرفا دیدگاه فنی به آن‌ها داشته باشیم، رابطه چندانی بین این دو ارز پیدا نمی‌شود.

    چه چیزی رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) را از دوج کوین متمایز می‌کند؟

    یکی از مشکلات مهمی که برای دوج کوین می‌توان ذکر کرد، تورم بسیار زیاد آن است. تلاش شده است تا با استفاده از تعریف یک سیستم هوشمند در معاملات بیبی دوج کوین، مشکل تورمی بودن به طور قابل ملاحظه‌ای کنترل شود. به این ترتیب در مسیر متعادل‌تری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

    شبکه بیبی دوج کوین به گونه‌ای تعریف شده است که کاربران از هر معامله‌ای که در بستر شبکه انجام می‌شود، کارمزدی در حدود ۵ درصد دریافت می‌کنند. این ویژگی در خصوص دوج کوین وجود ندارد. همچنین سرعت معاملات رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) بسیار بیشتر از دوج کوین است به گونه ای که در حال حاضر هر بلاک این رمزارز در حدود ۵ ثانیه تشکیل می‌شود. این عدد برای دوج کوین در حدود ۶۰ ثانیه است. شاید مجموعه این برتری‌ها برای دوج کوین پسر باعث شود که در آینده از پدر خود پیشی بگیرد و جایگاه بهتری در بازار برای خود دست و پا کند.

    باز هم پای ایلان ماسک در میان است

    باز هم پای ایلان ماسک در میان است

    همه فعالان بازار رمزارزها در جریان حمایت‌های بی‌دریغ ایلان ماسک از دوج کوین هستند. این حمایت‌ها تا جایی پیش رفته است که به ایلان ماسک لقب پدر دوج کوین نیز داده‌اند. آنچه از ظاهر امر بر می‌آید، ماسک قصد دارد مهر پدری خود را بر سر دوج کوین پسر نیز بکشد و مانور رسانه‌ای بزرگی روی آن انجام دهد. تنها چند روز پس از عرضه بیبی دوج کوین به بازار در ۹ ژوئن ۲۰۲۱، ایلان ماسک در توییتی به صورت مستقیم از این ارز دیجیتال نام برد.

    باز هم پای ایلان ماسک در میان است

    کسانی که در چند سال اخیر جریانات بازار ارزهای دیجیتال را دنبال کرده‌اند، به خوبی از توانایی ایلان ماسک برای جریان‌سازی در بازار اطلاع دارند. لطف ایلان ماسک تا بدین حا شامل حال بیبی دوج کوین نیز شده است و به نظر می‌رسد حداقل در آینده نزدیک این اتفاقات ادامه داشته باشد. بی‌شک بخش قابل توجهی از رشد قیمت سرسام‌آور این ارز دیجیتال در همین مدت زمان کوتاه، به دلیل حمایت‌های رسانه‌ای ماسک است.

    نقشه راه بیبی دوج کوین

    در سایت رسمی بیبی دوج کوین، نقشه راه این توکن ذکر شده است که چند هدف اصلی آن را می‌توان به صورت زیر برشمرد:

    قرار گرفتن در فهرست معاملات صرافی‌های برتر ارز دیجیتال
    راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز Baby Doge Swap
    ارائه کارت‌های اعتباری مخصوص پرداخت‌های روزمره با بیبی دوج
    ارائه کیف پول اختصاصی
    راه‌اندازی بازار توکن‌های غیر مثلی
    همان طور که مشاهده می‌کنید، طرح‌های توسعه‌ای که برای این اکوسیستم در نظر گرفته شده است، صرفا در حد اقدامات روبنایی است و قرار نیست به سراغ حل مشکلات خاصی در بازار رمز ارزها باشد.

    بررسی تاریخچه قیمت بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

    در زمان نگارش این مقاله (بهمن ماه ۱۴۰۰) ارز دیجیتال baby doge با ارزش بازار در حدود ۱٫۷ میلیارد دلار در جایگاه ۲۸۵۸ در بین تمام بازار رمزارزها قرار دارد. همچنین تعداد هولدرهای بیبی دوج کوین در حال حاضر مطابق آمار ذکر شده در سایت کوین مارکت کپ به بیش از ۲۰۰۰ آدرس کیف پول منحصر به فرد برآورد می‌شود. در مقایسه با چند ماه قبل خودش نیز روند نزولی در خصوص جایگاه در بازار پشت سر گذاشته است. شاید با توجه به عمر کوتاه این ارز دیجیتال صحبت کردن درباره تاریخچه قیمت بیبی دوج کوین کمی زود به نظر برسد. اما مروری بر قیمت بیبی دوج کوین در همین مدت زمان کم نیز نشان‌دهنده مسیر حرکت این رمزارز در کوتاه مدت است.

    در زمان عرضه قیمت این ارز دیجیتال حدود ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ دلار بود. از همان روز به این طرف یک مسیر رو به رشد نسبتا پرشتاب را در پیش گرفت و در چهار ژولای به قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۵۸۹۰ دلار رسید. شاید باورکردنی نباشد اما لطفا ماشین حساب را بردارید و بررسی کنید که ظرف ۳ هفته از زمان عرضه چه رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است. سقف قیمت بیبی دوج در تاریخ ۷ جولای سال ۲۰۲۱ با رقم ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۷۶۹۵ دلار به ثبت رسیده است.

    در ادامه روند نزولی در بیبی دوج حاکم شد و تا نیمه اکتبر سال ۲۰۲۱ به قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷ دلار رسید. بار دیگر روند رو به رشد آن در عرض یک ماه تا نیمه نوامبر موجب تصاحب قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴ دلار شد. در نهایت این توکن سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۳۷ دلار به پایان رساند. در حال حاضر نیز که در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ قرار داریم، با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۴ دلار در حال خرید و فروش است.

    آیا بیبی دوج کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

    واقعیت این است که تمام ایرادات بنیادینی که به دوج کوین وارد بود، متوجه بیبی دوج کوین نیز است. بنابراین لازم است که کمی با احتیاط نسبت به خرید و سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال حرف زد. جان کلام همان جمله‌ای است که در ابتدای مقاله اشاره کردیم؛ رابطه شما با دوج کوین به چه صورتی است؟‌ اگر از دوج کوین به هر دلیلی خوش‌تان آمده است، پس رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) هم می‌توند محبوب شما باشد.

    نمی‌توان تحلیل دقیقی از آینده ارز دیجیتال بی بی دوج ارائه داد. اما واقعیت این است که سرمایه‌گذاری برای طولانی‌مدت روی ارز دیجیتالی که از نظر بنیادی مشکلات اساسی متوجه آن است، کار چندان هوشمندانه‌ای نیست. اگر قصد خرید این رمزارز را دارید به این نکات توجه کنید:

    به هیچ عنوان سرمایه زیادی را صرف خرید این ارز دیجیتال نکنید و تنها بخش محدودی از سرمایه را برای خرید آن در نظر بگیرید.
    به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت نباشید و با تعیین هدف‌های قیمتی محدود نسبت به خرید و فروش این ارز دیجیتال اقدام کنید.
    با توجه به مزایای بیبی دوج کوین در مقایسه با دوج کوین، امکان کسب سود از طریق معاملاتی که در شبکه صورت می‌گیرد نیز فراهم است.

    سوالات متداول

    بیبی دوج در کدام صرافی است؟

    برای خرید رمز ارز baby doge می‌توانید از صرافی‌هایی مانند Gate.io، یونی سواپ، پولونیکس، اوکی اکسچنج، پنکیک سواپ، ال بانک، کوینکس، هات بیت و بیت فارکس اقدام کنید.

    علت رشد قیمت ارز دیجیتال بیبی کوین چیست؟

    رشد قیمت این ارز دیجیتال به دلیل فناوری جدیدی که به همراه آورده است، رقم نمی‌خورد. بلکه به دلیل جامعه طرفداری قوی و حمایت‌های رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی این اتفاق می‌افتد. در واقع بیش از آنکه دلیل منطقی برای رشد آن وجود داشته باشد، دلایل احساسی مطرح است.

    کیف پول دیجیتال مناسب برای نگهداری بیبی دوج کوین چیست؟

    تراست والت، ترزور و لجر به عنوان سه مورد از بهترین کیف پول‌های دیجیتال برای نگهداری ارز دیجیتال baby doge به شمار می‌روند.

    کارمزد خرید و فروش ارز baby doge چقدر است؟

    برای هر تراکنشی که با ارز بی بی دوج کوین انجام می‌دهید باید ۱۰ درصد کارمزد پرداخت کنید. نیمی از کارمزد بین کسانی که بی بی دوج را نگهداری می‌کنند، توزیع می‌شود و ۵ درصد دیگر نیز برای اداره شبکه آن صرف می‌شود. هرچند این کارمزد نسبتا سنگین برای تشویق خریداران بیبی دوج به نگهداری آن مؤثر است، اما در زمان خرید آن حتما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید.

    بیبی دوج بخریم یا نه؟

    پاسخ به این سؤال کاملا بستگی به دیدگاه افراد به بازار رمز ارزها دارد. یک سؤال خیلی مهم در خصوص بیبی دوج کوین توسط برخی از کارشناسان مطرح می‌شود؛ اگر این توکن به اندازه کافی شایستگی برای دستیابی به موفقیت دارد، چرا از نام و شهرت دوج کوین استفاده می‌کند؟ چرا به دنبال هویت مستقل برای خود نیست؟ روی هم رفته بازار کریپتوکارنسی در این سال‌ها بارها نشان داده است که قابل پیش بینی نیست. برای خرید بیبی دوج کوین توصیه می‌کنیم که حداقل پاسخ قانع‌کننده‌ای برای پرسشی که در بالا مطرح کردیم، پیدا کنید و سپس تصمیم‌گیری کنید.

    چگونه بیبی دوج را در تراست والت بخریم؟

    در مقاله جداگانه‌ای به آموزش نحوه خرید baby doge در تراست والت پرداخته‌ای که برای مطالعه بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    کلام پایانی

    رمزارز بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) به تازگی در بازار عرضه شده است. شاید آنچه در خصوص این ارز دیجیتال در حال حاضر مطرح می‌شود، در آینده دستخوش تغییر شود. اما به نظر نمی‌رسد که به جز آنچه در مقاله اشاره کردیم، تفاوت‌های عملیاتی جدی بین بیبی دوج کوین و دوج کوین در آینده مشاهده شود. اگر تریدر ریسک‌پذیری هستید، می‌توانید مقداری از این ارز دیجیتال را خریداری کنید. اما به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری بلند مدت روی آن شاید چندان توجیه نداشته باشد. سعی کنید با کسب سودهای کوچک در معاملات این گونه رمزارزها شرکت کنید تا اسیر جریانات ناگهانی منفی که ممکن است پیرامون آن‌ها شکل بگیرد،‌ نشوید.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *