تحلیل اتریوم ETH امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • حلیل اتریوم ETH امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    روز قبل رشد قیمت اتریوم بیش از ۶ درصد بود، و ادامه حرکت صعودی منجر به رشد قیمت تا نزدیک محدوده ۲۹۰۰ دلار شده است. قیمت در این محدوده واکنش شدیدی داشته و در کانال ۲۸۰۰ دلار معامله می شود. با توجه به اینکه مقاومت ۲۷۶۰ دلار به حمایت تبدیل شده است، در صورتی که تثبیت قیمت بالای این ناحیه داشته باشیم، می توانیم انتظار رشد بیشتر قیمت تا خط روند نزولی در قیمت ۳۰۰۰ دلار را هم داشته باشیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 7 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم مطابق بررسی روز قبل، بعد از شکست مقاومت خط روند نزولی، موفق شد با حرکت صعودی خود ادامه بدهد، و طبق انتظار، اتریوم نیز تا نزدیک مقاومت ۲۹۰۰ دلار پیش رفت. در زمان نگارش این تحلیل، دامیننس اتریوم روی عدد ۱۹٫۰۲ درصد قرار دارد، و ادامه حرکت آن بعد از پولبک می تواند تا مقاومت ۱۹٫۵۵ درصد ادامه داشته باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *