تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی روزانه:

    بیت کوین همان طور که پیش بینی شده بود، بین محدوده مقاومت ۳۹۵۰۰ تا ۴۰۵۰۰ و حمایت ۳۷۰۰۰ تا ۳۶۲۵۰ دلار رنج شده است. با اینکه حمایت به صورت موقت شکسته شده بود، اما با افزایش تقاضای دو روز قبل مجددا بالای این حمایت برگشت.

    نکته مهم برای ادامه روند قیمت، مقاومت ۳۹۵۰۰ الی ۴۰۵۰۰ دلار است، که اگر شکسته شود، قیمت از کانال نزولی خارج می شود، اما همان طور که انتظار می رفت، احتمال ادامه نوسانات و رنج بودن روند قیمت در مدت کوتاهی بین همین دو محدوده ذکر شده وجود دارد. به دلیل اینکه هم حمایت و هم مقاومت محدوده های قوی می باشند.

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی روزانه:

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    سقف کانال نزولی واگرا به سمت بالا شکسته شده است، که نشانه قدرت گرفتن خریدار می باشد. بنابرای اگر مقاومت نیز در روزهای آینده شکسته شود، توان حرکت صعودی قیمت بیشتر خواهد شد، و حداقل انتظار ما رشد قیمت تا مقاومت ۴۶۰۰۰ دلار خواهد بود. اما هنوز برای ادامه روند نشانه های تایید قطعی صادر نشده است. با توجه به واکنشی که قیمت به مقاومت داشته احتمال کاهش مجدد قیمت وجود دارد. نزدیک ترین حمایت نیز محدوده ۳۸۳۰۰ دلار می باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین بعد از اینکه به مقاومت ۴۳٫۳۰ درصد واکنش داشت، تا محدوده حمایت ۴۲٫۵ درصد کاهش پیدا کرد، و حتی این فشار کاهش می تواند حمایت ۴۲ درصد را هم بشکند. البته همان طور که قبل تر نیز اشاره شد، دامیننس بیت کوین نیز در محدوده ای قرار دارد که روند آن در تایم ۴ ساعته رنج می باشد. و این روند می تواند باز هم تکرار شود.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با ادامه رشدی که در روز گذشته داشت، به محدوده مقاومت ۱٫۷۵ رسیده است. این شاخص نیز روند رنجی پیدا کرده است، و ادامه حرکت آن می تواند مدتی در محدوده های حمایت مقاومت فعلی ادامه داشته باشد.

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل