تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم هم مانند بیت کوین در روز گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرد. این ارز که در محدوده حمایت ۲۵۲۰ الی ۲۵۶۰ دلار با واکنش همراه بود، با مشاهده کاهش قدرت فروش، خریداران دست به کار شده و با حجم معاملات بالایی از اتریوم حمایت کردند. این حمایت منجر به رشد ۱۱٫۵ درصدی قیمت و رسیدن به مقاومت داینامیک خط ترند لاین نزولی شده است.

    قیمت به عدد رند ۳۰۰۰ دلار به دلیل هیجانات بازار نرسیده است، و برخی از خریداران کوتاه مدت سیو سود انجام داده اند، اما هنوز احتمال رشد بیشتر قیمت وجود دارد. به دلیل اینکه مقاومت اصلی در محدوده ۳۰۵۰ الی ۳۱۸۵ دلار می باشد. همچنین یک مقاومت دیگر نیز در محدوده ۳۲۷۰ الی ۳۳۶۰ دلار وجود دارد، که در صورت مساعد ماندن شرایط بازار، قیمت به این محدوده ها خواهد رسید.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 10 اسفند 1400

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۴ ساعته:

    کانال کوچک رنجی که در تایم های پایین تر در محدوده ۲۶۶۰ الی ۲۵۸۰ تشکیل شده بود، با قدرت بالایی به سمت بالا شکسته شد، و بدون پولبک حرکت صعودی قیمت ادامه پیدا کرد. اتریوم تا زمانی که بالا خط روند صعودی باقی بماند، می توان به ادامه رشد قیمت آن تا مقاومت های ذکر شده امیدوار بود. یک حمایت مینور هم در قیمت ۲۷۶۱ الی ۲۸۱۶ دلار قرار دارد، و مربوط به تایم فریم ۴ ساعته می باشد. در صورت حفظ این محدوده، انتظار رشد قیمت، حداقل تا مقاومت ۳۰۰۰ دلار را داریم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 10 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم به دلیل ورود پول به بازار در محدوده ۱۸٫۶۰ درصد متوقف شده است، اما اگر بازار برگشت داشته باشد، همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، اولین حمایت آن محدوده ۱۸٫۳۵ الی ۱۸٫۲۰ درصد می باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *