تحلیل بیت کوین BTC امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC بازه زمانی روزانه:

    بیت کوین طبق انتظارات به روند رنج خود ادامه می دهد. محدوده ای که در مورد آن روزهای گذشته صحبت شد، کانال رنجی بود که مقاومت آن در ناحیه ۴۰۰۰۰ دلار و حمایت آن هم ۳۷۰۰۰ الی ۳۶۲۵۰ دلار می باشد. روز گذشته واکنش مجدد به سقف این کانال رنج موجب کاهش ۳٫۶۲ درصدی قیمت و رسیدن به حمایت دقیق ۳۷۰۰۰ دلار شد. در صورت حفظ حمایت انتظار ادامه روند رنج برای بیت کوین و رشد آلت کوین ها روی محدوده های حمایتشان وجود دارد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 9 اسفند 1400

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته:

    در این بازه زمانی با اینکه شدت فشار فروش را در روز گذشته بالا نشان می دهد، اما کندل های آخر نشان دهنده عدم تمایلات برای کاهش بیشتر قیمت می باشند.در هر صورت امکان برخورد مجدد برای تست شکست حمایت احتمال بالایی دارد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته:

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین داخل روند رنج خود به نوسانات ادامه می دهد. این شاخص که مجدد به حمایت محدوده ۴۲٫۵ درصد واکنش خوبی نشان داد، در زمان نگارش این تحلیل به عدد ۴۲٫۷۶ درصد رسیده، که در حال حرکت به سمت مقاومت ۴۳ الی ۴۳٫۳۰ درصد می باشد. اما این بار در صورتی که موفق به شکست این مقاومت نشود، احتمال شکست حمایت ۴۲٫۵ درصد وجود دارد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با کاهش ۴٫۲۵ درصد به عدد ۱٫۶۸ رسید، و حمایت ۱٫۷۰ را از دست داده است. اما در محدوده ۱٫۶۵ نیز حمایت دیگری وجود دارد که احتمال برگرداندن شاخص را بالای ۱٫۷۰ افزایش می دهد. اگر فشار فروش همچنان در بازار وجود داشته باشد، حمایت بعدی ۱٫۶۰ می باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل