فریلنسر های آرژانتین دستمزد خود را به صورت کریپتو دریافت می‌کنند

فریلنسر های آرژانتین دستمزد خود را به صورت کریپتو دریافت می‌کنند
  • فریلنسر های آرژانتین دستمزد خود را به صورت کریپتو دریافت می‌کنند ، به گزارش ریبیز Reybiz ، به نظر می‌رسد که کار آزاد و همراه آن، رمز ارز، به عنوان ابزاری برای دریافت دستمزد خارج از سیستم سنتی مالی، در حال تجربه ی روند افزایشی خوبی در آرژانتین است. بنا به گزارشات، شهروندان آرژانتین، و در ابعاد بزرگتر، آمریکای جنوبی، به شدت در حال افزایش تمرکز بر کمپانی ها و مشاغل بین المللی هستند. این گزارش توضیح داد که این روند احتمالا در نتیجه ی افت وضعیت اقتصاد و مشاغل این کشور بنا به عواقب پاندمی کووید ۱۹ رخ داده است.

    فریلنسر های آرژانتین دستمزد خود را به صورت کریپتو دریافت می‌کنند

    صرافی تبدیل

    هرچند، در حال حاضر استخدام کمپانی ها در آرژانتین به اوج خود رسیده است. این اتفاق منجر به افزایش دستمزد شهروندان این کشور در ۶ ماه اخیر شده است. این افزایش ۲۱ درصدی در بازاریابی، خدمات و حوزه ی فروش رخ داده است. بیت کوین با کاربرد در ۶۳ درصد تراکنش ها، بیشترین استفاده را بین ارز های دیجیتال داشته است. اتریوم با اختلاف فاحشی، با ۲۳ درصد کاربرد در تراکنش ها در جایگاه دوم قرار دارد.

    در حالی که کشور های دیگر

    شرایط قانونی متفاوتی دارند، در آرژانتین، دریافت رمز ارز به عنوان بخشی از زندگی بسیاری از فریلنسر ها تبدیل شده است و به آن ها برای حفظ قدرت خرید خود با روشی بهتر کمک می‌کند. گفته می‌شود که این پلتفرم های فریلنسینگ، به کمک رمز ارز، می‌توانند بازار های جدیدی را برای فریلنسر ها فراهم کنند تا در سطح جهانی با پرداخت های ساده و آسان استخدام شوند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: Bitcoin.Com


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *