تحلیل بی بی دوج کوین امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بی بی دوج امروز 9 اسفند 1400
  • تحلیل بی بی دوج کوین امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از رمز ارز بی بی دوج کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بی بی دوج کوین امروز ۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل ارز بی بی دوج تایم فریم روزانه:

    همانطور که در چارت مشاهده میکنید این میم کوین با اصلاح مارکت وارد فاز اصلاحیه عمیقی شده است. بطوری که از سقف قیمتی خودش ۵۰% اصلاح را تجربه کرده و در حال حاضر توانسته خود را بین دو سطح حمایتی ۲۹۷۰ و ۲۵۰۰ نگهدارد و از طرفی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه هم مانع از نفوز به حمایتهای بعدی شده است.

    از طرفی در همین محدوده قیمتی میانگین متحرک ۱۰۰ روزه را هم داریم که تبدیل به یک مقاومت و ایجاد مانع جهت جلوگیری ار حرکت به سمت تارگت های بالاتر میشود. همچنین بیبی دوج برای شروع روند صعودی خو میبایست خط روند خو را نیز بشکند و  در صورتی که بتواند میانگین متحرک را به سمت بالا بشکند میتواند اهداف زیر را برایش در نظر گرفت.

    تحلیل ارز بی بی دوج تایم فریم روزانه:

    مقاومت های پیش رو:

    اهداف کوتاه مدتی عبارتند از : ۳۲۲۲ ،۳۴۲۸ ،۳۵۹۵ ،۳۷۶۱ ،۳۹۹۸ ،۴۳۰۰

    اهداف میان مدتی : این ارز برای اینکه بخواهد به سقف قبلی خود برسد در این مسیر باید خط روند نزولی خود را بشکند و از طرفی باید بالای میانگین ۵۰ روزه نیز تثبیتی داشته باشد.

    در این صورت تارگتهای میان مدتی عبارتند از :

    ۳۷۴۷ ،۴۱۹۰ ،۴۶۰۰ ،۵۰۰۰ ،۵۵۸۰ ،۶۲۸۴

    اما از طرفی اگر بیبی دوجکوین مجدد زیر فشار فروش میانگین ۱۰۰ روزه خود تثبیت داشته باشد میتواند اصلاحی تا حمایتهای بعدی خود نیز داشته باشد. حمایتهای پیش رو عبارتند از : ۲۸۷۶ ،۲۶۹۳ ،۲۵۲۵ ،۲۱۱۲

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *