تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه:

    اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با شکست حمایت محدوده ۲۵۶۰ الی ۲۵۲۰ دلار، تا قیمت ۲۴۴۵ دلار هم به کاهش قیمت ادامه داد، اما در زمان نگارش این تحلیل در قیمت ۲۵۱۱ دلار می باشد. در صورتی که شاهد فشار خرید با حجم معاملات بالا نباشیم، می توانیم انتظار داشته باشیم که محدوده ذکر شده به مقاومت تبدیل شده باشد، و ادامه کاهش قیمت تا حمایت پایین تر در محدوده ۲۴۰۰ الی ۲۳۰۰ دلار مورد انتظار خواهد بود.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 17 اسفند 1400

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی ۱ ساعته:

    در این بازه زمانی، اتریوم در حال کاهش بیشتر قیمت می باشد. و برای خرید کم ریسک در دو حالت می توان اقدام کرد. حالت اول با شکست خط روند نزولی و تبدیل شدن این خط به حمایت داینامیک، یا کاهش بیشتر قیمت و رسیدن به حمایت پایین تر در صورت مشاهده نشانه های حمایت می توانید اقدام کنید.

    تحلیل اتریوم ETH بازه زمانی 1 ساعته:

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با ادامه کاهش روز قبل به محدوده ۱۸ درصد رسیده است. این محدوده در ساعات گذشته با واکنش همراه بوده است. بنابراین عدد مهمی برای ادامه روند قیمت امرزو و روزهای آینده می باشد. با حفظ شدن این محدوده احتمال برگشت قیمت اتریوم بالای سطح حمایت خود وجود دارد. و در صورت شکست این حمایت کاهش بیشتر دامیننس تا اعداد ذکر شده در روزهای گذشته یعنی محدوده ۱۷٫۵ الی ۱۷ درصد مورد انتظار می باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *