محبوب‌ترین ارزهای نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت اخیر

محبوب‌ترین ارزهای نهنگ‌ها در 24 ساعت اخیر
  • محبوب‌ترین ارزهای نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت اخیر ، به گزارش ریبیز Reybiz شیبا و ماتیک، به همراه استیبل‌کوین‌های بر پایه‌ی دلار، به عنوان محبوب‌ترین ارزهای بازار بین سرمایه‌گذاران برتر اتریوم باقی می‌مانند. حال، بنا به گزارش WhaleStats، FTM نیز به این لیست اضافه شده است.

    محبوب‌ترین ارزهای نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت اخیر

    صرافی تبدیل

    بنا به توییت این موسسه، شیبا و ماتیک به عنوان ارزهای محبوب ۱۰۰۰ صاحب کیف پول بزرگ اتریوم به شمار می‌روند. شیبا اینو جایگاه هفتم را در ده ارز محبوب در اختیار دارد، در حالی که ماتیک بر جایگاه پنجم، و فانتوم بر جایگاه ششم تکیه کرده‌اند. استیبل‌کوین‌های USDC، USDC و BUSD در جایگاه‌های بالایی لیست قرار دارند، به ترتیب در رتبه‌های ۱، ۳ و ۴٫
    دومین ارز بزرگ بازار، اتریوم، در جایگاه دوم قرار دارد. توکن‌های YFI و AAVE پایین تر از شیبا اینو و به ترتیب در جایگاه‌های ۸ و ۹ قرار دارند.
    بنا به وبسایت WhaleStats، مقدار متوسط شیبا که نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت اخیر خریداری کرده‌اند به حدود ۸۸۰ میلیون توکن می‌رسد، که این تعداد معادل  حدود ۲۰۰۰۰ دلار است.
    برای ماتیک، توکن بومی پالیگان، میزان متوسط خرید در حدود ۱۹۰۰۰ کوین معادل حدود ۲۶۰۰۰ دلار قرار دارد.
    در چندی از توییت‌های پیشین، این گردآورنده‌ی داده گزارش داد که دو سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم حدود ۲٫۶ میلیون دلار خرید داشته‌اند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    یکی از آن‌ها حدود ۱٫۳۲ میلیون دلار معادل ماتیک (۹۲۴۹۹۷ توکن)، و دیگری ۱٫۳۱ میلیون دلار معادل این رمز ارز، یعنی حدود ۹۲۵ هزار توکن، خریداری کرد.
    روز جمعه، U.Today گزارش کرد که نهنگ‌های بلاکچین اتریوم ۱۵ میلیون دلار معادل فانتوم طی چند تراکنش خریداری کرده‌اند.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: U.Today


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *