تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    استریم در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات به شدت رنج در محدوده ۲۶۱۰ الی ۲۵۰۰ دلار داشت. این ارز حرکت پر قدرتی از محدوده حمایت خود به سمت مقاومت داشت روی عدد ۲۶۱۰ دلار مجدداً بازهم با فشار فروش همراه بود و قیمت این ارز همانطور که مشاهده می فرمایید در یک محدوده مشخص به شدت رنج قرار گرفته است.
    خط روند نزولی با اینکه به سمت بالا شکسته شده و شاهد پول به این محدوده خط روند در روز گذشته بودیم، اما اما قدرت خریدار برای شکستن مقاومت ۲۶۰۰ دلار کافی نبوده است و همچنان روند قیمت در تایم فریم های پایین هم رنج می باشد با توجه به نزولی بودن جهت کلی روند در تایم فریم ۴ ساعته انتظار ما برخورد قیمت به محدوده ۲۴۰۰ دلار می باشد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با برگشتی که از محدوده ۱۸٫۳۰ درصد داشت، به سمت حمایت ۱۸ درصد رسید. و مجدداً در حال افزایش می باشد محدوده های حمایت مقاومت ذکر شده روند رنجی را برای این شاخص تشکیل داده است. با شکست یکی از این محدوده‌ ها می‌توانیم انتظار ادامه حرکت این شاخص را به سمت مقاومت های بالاتر یا حمایت‌ های پایین تر داشته باشیم.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *