هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین به بلند مدت تبدیل شدن

هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین به بلند مدت تبدیل شدن
  • هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین به بلند مدت تبدیل شدن ، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz ، طی هفته‌ی گذشته، هولدرهای بلند مدت بیت کوین فروش خود را به سطحی بالاتر افزایش دادند، که این نشان دهنده ی ریسک زدایی از بازار است، اما هولد کردن هنوز استراتژی غالب در سرمایه گذاری است.

    هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین به بلند مدت تبدیل شدن

    صرافی تبدیل

    هولدرهای کوتاه مدت، که دارایی خود را برای کمتر از ۱۵۵ روز نگه داشته‌اند، به روند کاهشی خود از نظر تعداد ادامه می‌دهند، اما این کاهش، لزوما به دلیل فروش نیست. گلس‌نود اشاره کرد که در حالی که فروش از سوی هولدرهای کوتاه مدت به طور کلی رایج‌تر است، افت تعداد اخیر هولدرهای کوتاه مدت تنها در صورتی ممکن است که حجم‌های بزرگ دارایی محفوظ مانده باشند و از مدت ۱۵۵ روزه عبور کرده باشند، که این، منجر به تبدیل هولدرهای کوتاه مدت به هولدرهای بلند مدت می‌شود.
    الگوهای خرید بیت کوین هنوز نشانی از رفتارهای بازار خرسی ندارند، چرا که فشار کلی هنوز استوار است. همچنین، برخلاف افزایش اخیر در میزان فروش، بیش از ۷۵ درصد از دارایی در چرخه‌ی بیت کوین برای حداقل ۶ ماه دست نخورده باقی بوده است. گلس‌نود گفت این نشانه‌ای است بر اینکه عمده‌ی سرمایه گذاران را هنوز هولدرها تشکیل می‌دهند.
    نرخ سود و ضرر هولدرهای کوتاه مدت هنوز نزدیک به رکورد افت خود در اواسط ۲۰۲۱ است. در حال حاضر، ۸۲ درصد از هولدرهای کوتاه مدت در ضرر به سر می‌برند، که گلس‌نود اعلام کرد این نشانه‌ای از مرحله‌ی بعدی یک بازار خرسی است، که طی آن سرمایه گذاران زیرک دارایی خود را به محل ذخیره‌سازی سرد انتقال می‌دهند تا دوباره به سود برسند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

     

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: Cointelegraph


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *