تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    در ۲۴ ساعت گذشته برای اتریوم نوسانات شدیدی به ثبت رسیده است. افزایش حجم معاملات در اواخر روز قبل موجب رشد قیمت اتریوم و رسیده به قیمت ۲۷۰۰ دلار شد. با توجه به اینکه یک مقاومت در محدوده ۲۵۹۰ الی ۲۶۰۰ دلار وجود دارد، و این مقاومت تبدیل به حمایت شده است، انتظار ادامه نوسانات بین این محدوده و مقاومت ۲۷۰۰ دلار را داریم. قیمت اتریوم هنوز در مثلث قرار دارد، و برای شکست مثلث نیاز به شکست مقاومت ۲۷۰۰ و تثبیت بالای این محدوده دارد.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 25 اسفند 1400

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم شرایط خوبی نسبت به روزهای گذشته پیدا کرده است. این شاخص که در زمان نگارش این تحلیل در عدد ۱۸٫۳۸ درصد قرار گرفته است، با شکست مقاومت ۱۸٫۳۴، در حال تثبیت بالای این سطح می باشد. روند شاخص دامیننس اتریوم در تایم فریم ۱ ساعته تبدیل به حالت صعودی شده است، و در حال حاضر امکان رشد بیشتر تا محدوده ۱۹٫۵ درصد در کوتاه مدت وجود دارد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *