تحلیل زی کش ZEC امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل زی کش ZEC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل زی کش ZEC امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، تحلیل ارز دیجیتال زی کش را برای شما عزیزان به صورت هفتگی هر چهارشنبه به روز رسانی می کند تا بتوانید در معاملات خود از این تحلیل استفاده نمایید.

    تحلیل زی کش ZEC امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل زی کش ZEC تایم هفتگی :

    رمز ارز ZEC ارزی که در رتبه ۵۰ لیست کوین مارکت کپ قرار گرفته است، و در دسته ارزهایی قرار دارد که تراکنش های آن ها هم به صورت محرمانه و بدون رد یابی و هم به صورت عادی می تواند انجام شود. زی کش در بازه زمانی ماهانه روند رنج، و در تایم هفتگی روند صعودی دارد. دو محدوده مهم حمایت در قیمت های ۱۰۱ الی ۱۱۷ دلار و محدوده بعدی در قیمت ۷۶ الی ۹۰ دلار می باشد. قیمت با این محدوده ها در گذشته واکنش های بسیار خوبی داشته است، و همچنین یک خط روند صعودی نیز این دو حمایت را تقویت کرده است. هفته گذشته نیز شاهد رشد ۳۳ درصدی قیمت این ارز به دلیل افزایش تنش های دو کشور روسیه و اوکراین بودیم.
    زی کش در یک کانال صعودی میان مدت قرا گرفته است، و با واکنش هایی که به محدوده کف کانال و نزدیک حمایت های استاتیک خود داشته است، می توان انتظار رشد قیمت را برای میان مدت تا مقاومت محدوده ۲۵۰ الی ۲۶۶ دلار داشت. این مقاومت قدرت کافی برای برگرداندن قیمت را به سمت پایین دارا می باشد، و نکته ایی که وجود دارد، تلاقی خط میدلاین کانال و خط روند نزولی تایم ماهانه با این محدوده استاتیک می باشد. البته در صورت افزایش تنش ها و ادامه شرایط جنگ احتمال شکست این مقاومت نیز وجود خواهد داشت.
    تحلیل زی کش ZEC امروز 25 اسفند 1400

    تحلیل زی کش ZEC تایم فریم روزانه:

    اما در بازه زمانی روزانه روند قیمت با رشدی که هفته گذشته داشت، از حالت نزولی خارج شده است، و در صورتی که حمایت محدوده ۱۱۷ الی ۱۰۰ دلار را حفظ کند، روند به حالت صعودی تبدیل خواهد شد. حمایت ۱۱۳ الی ۱۱۷ دلار مهم ترین ناحیه روی محدوده حمایت ذکر شده می باشد، که می توانیم از این محدوده انتظار برگشت و ادامه رشد قیمت را داشته باشیم.
    یک خط روند نزولی نیز در روزهای گذشته به سمت بالا شکسته شده است، که نشان دهنده صعودی بودن مومنتوم روند می باشد. بنابراین انتظار داریم قیمت بعد از اصلاح، تا محدوده ۲۰۰ دلار رشد داشته باشد.
    تحلیل زی کش ZEC تایم فریم روزانه:

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید


    تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زی کش ZEC

    ارز زی کش در سال ۲۰۱۶ به صورت یک فورک بیت کوین شروع به کار کرده است. موسس پروژه ی زی کش Zcash شخصی به نام زوکو ویلکاس که یک برنامه نویس حرفه ای می باشد. ویلکاس کار خود را از ارز دیجیتال بیت کوین شروع کرد و زمانی که به شفافیت کارهای خود پی برد تلاش کرد تا تراکنش های کاربران را به طور مخفی در شبکه برایشان به وجود بیاورد.
    نام ارز دیجیتال زی کش یا ZEC در ابتدای شروع فعالیت خود Zerocoin بود و بعد از مدتی به Zerocash تغییر نام داد و در نهایت به نام Zcash تغییر پیدا کرد. زی کش مانند بیت کوین بلاکچین اختصاصی خود را دارد و به طور ثابت کار می کند.
    تراکنش هایی که در این ارز انجام می‌شود باید توسط همه ی اعضای شبکه مورد تایید قرار بگیرد و توسط ماینرها در بلاک ها قرار بگیرد و به این صورت با به هم پیوستن بلاک ها بلاکچین صورت می گیرد. در ادامه با به توضیح مختصری درباره ی نوع مختلف تحلیل ها می‌پردازیم و شما را با انواع تحلیل ها آشنا می‌کنیم.

    تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زی کش

    تحلیل ارز های دیجیتال دارای راه ها و روش های گوناگونی است، تحلیل تکنیکال روشی برای پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال است که با مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات انجام می‌شود. تحلیلگران در این روش از ابزارها و نمودارها استفاده می نمایند.

    اندیکاتور چیست؟

    اندیکاتور به این معناست که با توجه به محاسبات ریاضی بر روی معاملات و قیمت ها می توان اطلاعات درستی را در مورد قیمت ها به دست آورد. ما در اینجا به معرفی چند اندیکاتور مهم می پردازیم.

    اندیکاتور Rsi

    این اندیکاتور در سال ۱۹۷۸ اختراع شد ئ در موارد زیادی این اندیکارتور مورد استفاده قرار گرفت. این اندیکاتور برای انالیز بازارهای مالی استفاده می‌شود. اندیکاتور تا به امروز به یکی از مهمترین و پر استفاده ترین اندیکاتور تبدیل شده است.
    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    اندیکاتور ایچیموکو

    اندیکاتور ایچیموکو توسط ژاپنی ها ساخته و نامگذاری شده است، اندیکاتور ایچیموکو یکی از بهترین و دقیق ترین سیستم های معاملاتی در بازار است. از زمانی که اندیکاتور ایچیموکو شروع به کار کرده است بسیار عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است. افراد با استفاده از اندیکاتور ایچیموکو قادر هستند روند نزولی و صعودی را به راحتی تشخیص دهند.

    اندیکاتور Macd

    این اندیکاتور توسط یک فیزیکدان آمریکایی به نام جرالد اپل اختراع شده است. برای استفاده از این اندیکاتور باید خط مکدی و سیگنال را که با یکدیگر برخودار می کنند را مشخص کنید. بعد از مشخص کردن این خط ها منحنی که بالای خط سیگنال است را صعودی و منحنی که پایین خط سیگنال است را نزولی می نامیم. برای مطالعه به بیشتر درباره ی اندیکاتور مکدی مقاله ی تخصصی این اندیکاتور را مطالعه کنید.

    اندیکاتور حجم معاملات یا Volume 

    اندیکاتور حجم معاملاتVolume تعداد معاملات یا حجم معاملات را در یک رنج قیمتی و در یک بازه زمانی مشخص نشان می دهد. اکثر معامله گران به دلیل ساده بودن اندیکاتور Volume استفاده ی کمتر از این اندیکاتور دارند. این در حالی است که با استفاده از اندیکاتور Volume کاربر می تواند سود خود را افزایش داده و همچنین ریسک معملات خودش را به حداقل برساند.

    پرایس اکشن چیست؟

    پرایس اکشن روشی است برای تحلیل تغییرات قیمت در بازار و نمودار و ارزها. این یک نوع تحلیل بر روی تاریخچه ی قیمت های قدیمی تمرکز می کند و هدف اصلی ان تمرکز بر روی قیمت های گذشته و زمان حال است. در ادامه به مواردی که در پرایس اکشن مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرده و در مورد هرکدام توضیح کوتاهی را به شما خواهیم آموخت.

    فیبوناچی

    استفاده از این ابزار بسیار پیچیده و سخت است ولی اگر بتوانید از این ابزار به طور کامل استفاده کنید هم می توانید پیش بینی نزدیکی را در بازار داشته باشید و هم با استفاده از این ابزار قادر هستید سود معاملات خود را افزایش دهید.این ابزار بسیار پیچیده است ولی کارآمد و بسیار دقیق و درست است و این ابزار به بهتر شدن روند تحلیل ها بسیار کمک می کند. همچنین یکی از مهم ترین عامل ها برای تاثیر گذاری در بازار است.

    حمایت و مقاومت

     سطح حمایت و مقاومت یک قسمت بسیار مهمی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. زمانی که این نمودار به سمت پایین حرکت کند به سمت عرضه می رود و زمانی که این نمودار به سمت بالا حرکت کند به سمت صعودی می رود. در واقع عرضه زمانی اتفاق می افتد که با کاهش قیمت فروشندگان رو به رو شود و تقاضا قطعا با افزایش قیمت خریداران است.
    تحلیل فاندامنتال برای ارز دیجیتال زی کش ZEC
    در تحلیل فاندامنتال شرایط یک پروژه به طور کامل بررسی می شود. به علاوه اخبارها و رویدادهای مهم مربوط به آن نیز دنبال خواهد شد.
    تحلیل سنتیمنتال برای ارز دیجیتال زی کش ZEC
    در تحلیل سنتیمنتال یا تحلیل احساسات، احساسات سایر معامله گران نسبت به یک جفت ارز تجزیه و تحلیل می شود. می توان گفت یکی از جدیدترین روش های تحلیل در بین تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال تحلیل سنتیمنتال است.
    در سایت ریبیز کاربران قادر هستند با عملکرد بسیاری از ارزهای دیجیتال آشنا شوند و آنها را بررسی کنند. همچنین اخبار فوری ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به اطلاع کاربران گرامی می‌رسد.
    نکته: در این صفحه ما تنها به تحلیل رمز ارز پرداخته ایم و هیچگونه دید سیگنال دهی نداریم. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بستر این ارز دیجیتال را دارید قبل از انجام فرآیند سرمایه گذاری، به تحقیق و جستجو بپردازید و تمامی جوانب را به صورت کامل بررسی نمایید.
    ممنون از اینکه تا پایان مقاله ی ” تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال زی کش ZEC” با ما همراه بودید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *