تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    تلاش خریداران برای صعودی کردن روند قیمت بیتکوین در روز گذشته با ۴٫۶۱ درصد افزایش به کانال ۴۱۱۰۰ دلار رسید. کندلی که در قیمت ۴۱۱۱۵ دلار بسته شد، و نشان می دهد سطح مقاومت ۴۰۵۵۰ الی ۴۱۱۰۰ دلار در حال شکسته شدن و تبدیل شدن به حمایت می باشد. به دلیل اینکه کندل امروز هنوز کندل پر قدرتی نیست که نشان دهنده تایید شکسته شدن این سطح باشد، بنابراین باز هم باید با احتیاط بالا معامله انجام داد. سقف الگوی مثلث نیز در حال شکسته شدن می باشد، که اگر این اتفاق رخ دهد، می توانیم انتظار داشته باشیم بیت کوین تا محدوده ۴۴۱۰۰ دلار به رشد خود ادامه می دهد.
    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :
    تکنیکال

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :

    یکی از محدوده هایی که در حال حاضر به حمایت خوبی تبدیل شده است، محدوده ۳۹۷۰۰ الی ۴۰۰۰۰ دلار می باشد. که در روزهای گذشته با مقاومتی که داشت، روند رنج طولانی مدتی را رقم زد. در حال حاضر نیز شرایط بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته صعودی بوده و حمایت ذکر شده تا زمانی که به قوت خود باقی بماند، می توانیم انتظار ادامه حرکت به سمت مقاومت های بالاتر را داشته باشیم. مقاومت فعلی نیز در قیمت ۴۱۵۰۰ دلار قرار دارد. که برای چندین ساعت بیت کوین در این سطح متوقف شده است.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    نمودار دامیننس بیت کوین حالا مانند خود بیت کوین در یک مثلث صعودی قرار گرفته است. این مثلث که ضلع بالای آن محدوده ۴۴ الی ۴۴٫۳ درصد و ضلع پایین آن کف کانال صعودی را تشکیل می دهد، بنابراین با توجه به این فشردگی انتظار می رود که حرکت بعدی دامیننس بیت کوین یک حرکت جهشی باشد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با عبور کامل از مقاومت ۱٫۷۰ و تبدیل شدن این محدوده به حمایت، به سمت مقاومت ۱٫۸۰ الی ۱٫۸۵ در حرکت می باشد. این محدوده نیز می تواند مجددا واکنش داشته باشد. اما اگر بیت کوین رشد خوبی را داشته باشد، پتانسیل شکست این محدوده نیز افزایش خواهد یافت.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل