تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    دومین ارز مطرح بازار در ۲۴ ساعت گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرد. تحرکات نهنگ ها موجب افزایش تقاضای اتریوم در چند روز گذشته شده است. اتریوم با ۶٫۲ درصد رشد نسبت به ۲ روز گذشته، وارد کانال ۲۷۲۰ دلار شد. مقاومتی که در حال شکست و تثبیت بالای این ناحیه می باشد، می تواند موجب رشد بیشتر قیمت تا محدوده ۳۰۰۰ دلار شود. محدوده ۲۷۳۰ الی ۲۷۰۰ دلار در حال حاضر تا زمانی که شکسته نشود، با دیدن نشانه های حمایت در این سطح می توان انتظار داشت که ادامه حرکت صعودی را در روزهای آینده شاهد باشیم.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    خط روند صعودی که روز گذشته روی نمودار رسم شده بود، با حمایتی که نشان داد، موجب رشد قیمت و شکست مقاومت ۲۷۰۰ دلار شده است. با تثبیت قیمت بالای این محدوده می توانیم انتظار افزایش قیمت تا هدف اول ۲۸۷۰ و هدف دوم کانال ۳۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با افزایشی که در روز گذشته داشت، و همچنین حمایتی که محدوده ۱۸٫۳۰ داشت، موجب افزایش بیشتر دامیننس اتریوم تا محدوده مقاومت بعدی در عدد ۱۸٫۵ درصد شده است. این مقاومت نیز شکسته شده و به حمایت تبدیل شده است. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که اتریوم به رشد قیمت خود ادامه می دهد. البته به احتمال بالا. مقاومت بعدی محدوده ۱۹ الی ۱۹٫۲۰ درصد می باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *