تحلیل سندباکس Sand امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل سندباکس Sand امروز 26 اسفند 1400
  • تحلیل سندباکس Sand امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از رمز ارز سندباکس Sand در خدمت شما هستیم.

    تحلیل سندباکس Sand امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل سندباکس Sand تایم فریم هفتگی:

    رمز ارز SAND در بازه زمانی هفتگی داخل یک کانال صعودی با شیب مناسبی قرار گرفته است. بعد از رشد قیمتی که در چند ماه گذشته تا محدوده ۸ دلار داشت، وارد موج اصلاحی شده است، که این موج اصلاحی با محدوده حمایت ۲٫۶۰ الی ۲٫۸۰ دلار تشکیل یک الگوی مثلث داده است. همچنین این مثلث در ترکیب با موج صعودی اصلی، تشکیل یک الگوی پرچم صعودی داده است، که در صورت شکست خط روند نزولی روی موج اصلاحی، می توانیم اهداف دو رقمی را برای میان مدت و بلند مدت در نظر بگیریم. بنابراین اهداف میان مدت و بلند مدت SAND به صورت زیر خواهد بود.
    هدف اول محدوده سقف قبلی در قیمت ۷٫۵الی ۸ دلار، هدف دوم در محدوده ۱۵ الی ۱۶ دلار و هدف سوم محدوده ۴۰ دلار در سقف کانال صعودی می باشد.
    تحلیل سندباکس Sand تایم فریم هفتگی:

    تحلیل سندباکس Sand تایم فریم روزانه:

    اما در بازه زمانی روزانه با رشدی که قیمت در روز قبل به ثبت رسانده است، و همچنین حجم معاملات بالایی که بیش از میانگین ۳۰ روز گذشته بوده است، شاهد برخورد قیمت به مقاومت مینور محدوده ۳٫۲۲ الی ۳٫۲۹ دلار هستیم. روند روزانه قیمت در حالا کلی نزولی و در چند هفته گذشته رنج بوده است. اما در صورتی که مقاومت پیش رو تبدیل به حمایت شود، روند حداقل در تایم ۴ ساعته می تواند تبدیل به حالت صعودی شده و می توانیم انتظار رشد بیشتر قیمت را تا محدوده مقاومت ۴ دلار داشته باشیم.
    با شکست خط روند نزولی ، و پولبک به محدوده ۳٫۲۲ الی ۳٫۲۹ دلار، انتظار رشد بیشتر قیمت حداقل تا مقاومت ۴٫۵۰ الی ۴٫۶۰ دلار را خواهیم داشت. لازم به ذکر است که حمایت اصلی
    این ارز در محدوده ۲٫۲۴ الی ۲٫۳۷ دلار قرار گرفته است، و نزدیک به کف کانال بلند مدت صعودی می باشد. در صورت بروز اتفاق پیش بینی نشده، می تواند مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.
    تحلیل سندباکس Sand تایم فریم روزانه:

     


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

    پلتفرم سند باکس SAND در سال ۲۰۱۱ تاسیس و راه اندازی شد. یکی ازبنیانگذاران پلتفرم ارز دیجیتال سند آرتور مادرید Arthur Madrid بود او مدیرعامل Pixowl است. ارتور به صورت حرفه ای و به عنوان مشاور در Eurogroup Consulting کار خود را آغاز نمود. او در دانشگاه در رشته ی اقتصاد فارغ التحصیل شده است.
    یکی دیگر از بنیانگذاران پلتفرم SAND سباستین بورگت Sebastien Borget است او نیز یکی از بنیانگذاران PIXOWL است او به کمک آرتور مادرید PIXOWL در سال ۲۰۱۷ تاسیس کردند او هم اکنون با عنوان مدیر اجرایی این شرکت مشغول به کار است. سباستین بورگت Sebastien Borget در شرته شبکه کامپیوتری از دانشگاه فارغ التحصیل شده است.
    سندباکس Sandbox یک دنیای مجازی است که کاربران قادر هستند NFTهای خود مانند کالاهای مجازی با استفاده از VoxEdit و Game Maker بسازند. کاربران نه تنها قادر هستند از کالاهای مجازی برای تعامل با سایر بازیکنان استفاده کنند، بلکه می توانند از طریق ترید در Marketplace سندباکس از این NFTها به کسب درامد برسند.
    پلتفرم سندباکس Sandbox یک پلتفرم منحصر به فرد است به این دلیل که فناوری بلاکچین را به دنیای بازی معرفی می کند. زمانی که صحبت از پذیرش فناوری بلاکچین به میان می آید، صنعت بازی یک بازار بزرگ است.
    پلتفرم سندباکس با توزیع رمز ارز SAND، حکمرانی غیرمتمرکز را ترویج کرد و به کاربران اجازه می دهد نظرات و ایده های خود را در مورد توسعه پروژه به اشتراک بگذارند.
    ارز دیجیتال SAND توکن اصلی پلتفرم سندباکس است. توکن سند یک توکن ERC-20 است. سند برای انجام هر نوع تراکنش و تعامل در اکوسیستم سندباکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. و این به این معنا است که بازیکنان برای انجام بازی، شخصی سازی آواتارهای خود، خرید زمین یا تجارت دارایی در Marketplace سندباکس و انجام هرکاری باید با توکن SAND اینکار را انجام دهند. در ادامه برای آشنایی با روش های تحلیل با ما همراه باشید.

    تحلیل تکنیکال برای ارز سندباکس Sand

    برای تعریف تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال می‌شود گفت روشی برای پیش بینی آینده قیمت با مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات است. تحلیلگران در این روش از ابزارها و نمودارها استفاده می کنند. در این صفحه شما قادر هستید نمونه ای از تحلیل تکنیکال را مشاهده نمایید.

    پرایس اکشن

    پرایس اکشن به گونه ای از تحلیل است که برای بررسی قیمت بازار و پیش بینی ان از جزئیات روند قیمتی استفاده می شود. در این تحلیل ۳ نمودار بسیار کاربردی است که رایج ترین ان ها نمودار کندل استیک می‌باشد که دارای دو نقطه مثبت و منفی استفاده می شود.

    فیبوناچی

    نسبت های فیبوناچی به صورتی است که یکی از ابزار های مهم در تحلیل تکنیکال است و استفاده از این سطوح در بین تحلیلگران بسیار رایج است. این ابزار سطح حمایتی و مقاومتی را نشان می دهد که در نسبت های فیبوناچی سطح حمایتی و مقاومتی را دارا است که از این سطح می توان برای مشخص کردن قیمت ها استفاده کرد.

    حمایت و مقاومت

    اگر بخواهیم حمایت و مقاومت را به زبانی ساده تر برایتان بازگو کنیم باید بگوییم که وقتی قیمت به سطح مقاومت می رسد، ما انتظار رشد بالایی برای قیمت نداریم و می دانیم که امکان ریزش وجود دارد ولی در سطح حمایت اگر قیمت به این سطح برسد اصلا قیمت زیاد ریزش نمی کند و امکان افزایش قیمت را نیز داریم.
    تحلیل فاندامنتال روشی است برای تحلیل رمز ارزها که در آن پروژه ارز دیجیتال مورد نظر، بررسی خواهد شد. به علاوه عوامل بنیادی تاثیرگذار همچون اخبارها و رویدادهای مربوط به رمز ارز نیز آنالیز می شود.
    شما کاربر عزیز می توانید در سایت زوم ارز با عملکرد بسیاری از رمز ارزها آشنا شوید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی لینک اخبار ارز دیجیتال، به اخبا رمز ارزها دسترسی پیدا کنید.
    تحلیل سنتیمنتال برای ارز سندباکس Sand
    در این نوع از تحلیل ها، تحلیلگران احساسات سایر تریدرها در بازار را تجزیه و تحلیل می کنند. به علاوه آنها باید حرکت قیمت را در نظر بگیرند.
    اندیکاتور چیست؟
    در اندیکاتور ها با توجه به محاسبات ریاضی که بر روی معاملات و قیمت ها انجام می‌شود می توان اطلاعات مناسبی درباره ی قیمت رمز ارز ها بدست آورد در ادامه به توضیحی مختصر درباره ی تعدادی از اندیکاتور ها پرداخته ایم پس باما همراه باشید.

    اندیکاتور Rsi

    این اندیکاتور در سال ۱۹۷۸ اختراع شد و از همان زمان تا به امروز مورد استفاده بسیار زیادی قرار گرفت. البته این اندیکاتور برای انالیز در بازارهای مالی مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد.
    اندیکاتور RSI شاخص قدرت نسبی دارد و در تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار می دهد و این اندیکاتور دارای دو شاخص عددی مهم است که شاخص اولی ۳۰ و شاخص دوم ۷۰ است.
    کلیات شاخص ها این است که اگر شاخص عددی از عدد ۷۰ بالا تر برود یعنی بیش از حد ارزش گذاری شده است و باید اصلاح قیمت انجام شود و اگر عدد پایین تر از ۳۰ برسد یعنی در نقطه فروش قرار دارد. اندیکاتور RSI یکی از مهم ترین و پر کاربردترین نوع اندیکاتورها است.

    اندیکاتور مومنتوم

    اندیکاتور مومنتوم در بین سطح ۱۰۰ دارای نوسان است این اندیکاتور جزو اندیکاتورهای پیشرو به حساب می‌آید. در واقع اندیکاتور پیشرو نوعی از اندیکاتورها هستند که برای پیش بینی بازار بسیار مورد استفاده قرار می‌‌گیرند و طراحی ان به این صورت است که قیمت بازار را قبل از رسیدن زمان ان پیش بینی می کند.
    نکته: در این صفحه ما تنها به تحلیل رمز ارز سندباکس Sand پرداخته ایم و هیچگونه دید سیگنال دهی نداریم. در صورتی که قصد سرمایه گذاری در بستر این ارز دیجیتال را دارید به تحقیق و جستجوی کامل پرداخته و سپس اقدام نمایید.
    از اینکه تا پایان ” تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سندباکس Sand” همراه آکادمی ریبیز  بودید از شما سپاس گزاریم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *