تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    ادامه رشد قیمت بیت کوین و تبدیل شدن سطح مقاومت ۴۰۵۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلار به حمایت توسط خریداران اتفاق افتاده است. بیت کوین تاکنون چندین بار این محدوده را تبدیل به حمایت کرده است، اما هر بار به صورت موقت این اتفاق رخ داده و بعد از مدت کوتاهی مجددا کاهش قیمت را شاهد بوده ایم. در حالی که این بار یک خط روند صعودی قیمت را حمایت می کند، و الگوی مثلث نیز به سمت بالا شکسته شده است، شرایط کمی بهتر از دفعات قبل می باشد. اما این به معنی صعودی شدن کامل روند نیست. روند قیمت در تایم روزانه هنوز در کانال رنج می باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    تکنیکال

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :

    روز گذشته با حمایتی که خریداران از بیت کوین نشان دادند، بیت کوین دقیقا بعد از پولبکی که به سقف الگوی مثلث در محدوده ۴۰۲۰۰ دلار داشت، به سمت اهداف خود حرکت کرد. در حال حاضر یک سطح عرضه در محدوده ۴۲۱۰۰ الی ۴۲۳۲۰ دلار وجود دارد که مانع از رشد قیمت بیت کوین شده است. در این محدوده فروشندگان قدرت بیشتری دارند. اما حمایت های بیت کوین نیز در محدوده های ۴۱۶۲۰ الی ۴۱۶۸۰ و حمایت اصلی در محدوده ۴۱۰۰۰ دلار می تواند مجددا قیمت بیت کوین را به سمت مقاومت های بالاتر هدایت کند. تا زمانی که خط روند صعودی به قوت خود باقی بماند، بیت کوین می تواند تا مقاومت ۴۴۰۰۰ دلار به رشد خود ادامه دهد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین به دلیل بهبود شرایط و ریکاوری شدن آلت کوین ها در حال کاهش می باشد. این کاهش موجب برخورد شاخص به کف کانال صعودی دامیننس شده است، و در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۴۳ درصد روی حمایت اصلی خود قرار دارد. در صورتی که بیت کوین ریزش نداشته باشد اما دامیننس آن به کاهش خود ادامه دهد، می توانیم انتظار رشدهای بیشتری از آلت کوین ها داشته باشیم.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل