تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    اتریوم در روز گذشته طبق انتظارات ما به رشد خود ادامه داد، و به محدوده ۳۰۱۰ دلار نزدیک شده است. البته به دلیل ترس خریداران کوتاه مدت از برگشت مجدد قیمت قبل از برخورد به مقاومت ۳۰۰۰ دلار با سیو سود برخی خریداران همراه بود. همچنین به دلیل کاهش حجم معاملات در آخرین روزهای هفته که روز تعطیل بازارهای بین المللی می باشد، بازار رنج شده است.
    اما قدرت کندل های صعودی نشان از ادامه روند صعودی و رشد قیمت در کوتاه مدت دارد. البته به دلیل شکست مقاومت های پی در پی در تایم فریم های پایین تر یک محدوده حمایت در قیمت ۲۸۷۰ الی ۲۸۹۰ دلار رسم شده است که در این سطح قدرت خریداران می تواند مجددا افزایش پیدا کند.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    با عبور قیمت از محدوده ۲۹۷۰ الی ۳۰۰۰ دلار می توان ادامه حرکت صعودی را انتظار داشت. روند کوتاه مدت داخل یک کانال صعودی باریک و پر قدرت می باشد. خط روند صعودی نیز تا زمانی که با یک کندل نزولی پرقدرت شکسته نشود، می توانیم انتظار شکست مقاومت و پولبک به این سطح را داشته باشیم. اهداف بعدی اتریوم محدوده های ۳۱۶۷ الی ۳۱۸۵ دلار خواهد بود.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با روند صعودی پرقدرت خود در کوتاه مدت به اعداد ۱۹ الی ۱۹٫۳۰ درصد رسیده است. یک مقاومت مهم در محدوده ۱۹٫۳۰ الی ۱۹٫۴۰ درصد قرار دارد، که اتریوم به آن واکنش داشته و حمایت آن در محدوده ۱۸٫۹۰ الی ۱۹ درصد می باشد. با توجه به روند صعودی پرقدرت این شاخص، انتظار داریم در این محدوده برای تست مجدد شکست این مقاومت باقی بماند.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *