تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل بیت کوین BTC امروز 25 اسفند 1400
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :

    بیت کوین طبق انتظارات روز گذشته بین محدوده حمایت ۴۱۶۰۰ الی ۴۱۶۸۰ و مقاومت ۴۲۱۰۰ ۴۲۳۰۰ دلار نوسان داشته است. با توجه به بسته بودن بازارهای بین المللی نوسانات رنج می تواند ادامه داشته باشد. اما نکته ای که وجود دارد، این است که قیمت به خط روند صعودی نزدیک شده است، و همزمان در حال کاهش به سمت حمایت مورد نظر می باشد.در صورتی که مجددا نشانه های حمایت روی محدوده حمایت ظاهر شود، می توانیم انتظار شکست مقاومت پیش رو را داشته باشیم. یکی از دلایل انتظارات صعودی، می تواند کندل روندی دو روز گذشته باشد، که حتی تا محدوده ۴۱۴۰۰ دلار در صورت اصلاح بیشتر مجددا می تواند به ادامه حرکت صعودی بپردازد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با شکست کامل حمایت ۴۳ درصد به سمت محدوده حمایت پایین تر در عدد ۴۲٫۵ الی ۴۲ درصد در حال حرکت می باشد. و این شاخص در تایم ۴ ساعته روند رنجی دارد که مجددا می تواند با برخورد به حمایت مورد نظر، باز هم به سمت بالا برگشت داشته باشد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با شکست محدوده مقاومت ۱٫۸۵ در حال تثبیت بالای این ناحیه حمایت می باشد. تا زمانی که خط روند صعودی روی این شاخص در محدوده ۱٫۸۴ حفظ شود، می توانیم همچنان انتظار داشته باشیم که حمایت به قوت خود باقی خواهد بود، و ادامه رشد قیمت ها را در آلت کوین ها می توانیم شاهد باشیم.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل