تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

تحلیل اتریوم ETH امروز 24 اسفند 1400
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم ۴ ساعته :

    اتریوم در روز قبل باز هم به محدوده ۲۹۷۰ الی ۳۰۰۰ دلار واکنش داشته است. خریداران هنوز موفق به رساندن قیمت به عدد دقیق ۳۰۰۰ دلار نشده اند. خط روند صعودی نیز به سمت پایین شکسته شده است، و قیمت از کانال باریک صعودی خارج شده است. بنابراین یک محدوده رنج بین مقاومت ذکر شده و حمایت محدوده ۲۹۰۰ دلار می تواند تشکیل شود.

    در صورتی هم که این محدوده حمایت شکسته شود، فشار فروش می تواند قیمت را به محدوده حمایت پایین تر در عدد ۲۸۳۰ الی ۲۸۴۰ دلار برساند. بنابراین از این محدوده احتمال برگشت قوی تری نسبت به حمایت ۲۹۰۰ دلار وجود دارد. همان طور که قبلا نیز اشاره شد، در صورت شکست مقاومت ۳۰۰۰ دلار، هدف بعدی در محدوده ۳۱۷۰ الی ۳۲۰۰ دلار خواهد بود.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم روز گذشته با شکست حمایت محدوده ۱۹٫۱۰ الی ۱۹٫۲۰ درصد و همزمان با شکست کانال باریک صعودی خود، مستقیما به حمایت محدوده ۱۸٫۸۸ الی ۱۹ درصد رسیده است. شیب برگشت به این محدوده بالا بوده است، و باید تا مشاهده کاهش مومنتوم روند در تایم فریم های پایین تر منتظر ماند. چرا که احتمال شکست این حمایت نیز وجود دارد. بنابراین احتمال رسیدن این شاخص به محدوده ۱۸٫۸۰ درصد نیز وجود دارد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *