تحلیل بیت کوین BTC امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 3 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    بیت کوین در شبانه روز گذشته با رشد ۳٫۳۰ درصدی که تجربه کرد، تا محدوده ۴۳۳۴۰ دلار پیش رفت. خریداران موفق به تثبیت قیمت بالای محدوده ۴۳۰۰۰ دلار نشدند و قیمت مستقیما به سمت یکی از حمایت های مهم تایم فریم ۴ ساعته حرکت کرده است. این حمایت که در محدوده ۴۱۷۷۰ الی ۴۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است، در صورتی که تا چند ساعت آینده بتواند مانع از ریزش قیمت شود، انتظار داریم که بیت کوین یک بار دیگر برای تست شکست مقاومت محدوده ۴۳۰۰۰ الی ۴۴۰۰۰ دلار اقدام کنند. در غیر اینصورت کاهش بیشتر قیمت تا محدوده حمایت ۴۰۵۰۰ الی ۴۱۰۰۰ دلار مورد انتظار خواهد بود. تا زمانی که خط روند صعودی به عنوان حمایت محدوده های ذکر شده را تقویت کند، انتظارات صعودی به قوت خود باقی می ماند. اما در صورت شکست این خط روند، می توانیم انتظار داشته باشیم که بیت کوین به محدوده های حمایت ۳۷۰۰۰ الی ۳۶۰۰۰ دلار برگشت داشته باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز 3 فروردین 1401

     

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین همان طور که روز گذشته بررسی شد، می تواند در محدوده ۴۲٫۵ الی ۴۳ درصد نوسان داشته باشد. این شاخص در تایم روزانه روند رنج و در تایم ۴ ساعته نیز روند رنجی دارد. با اینکه کانال صعودی کوتاه مدت شکسته شده است، اما انتظار داریم که محدوده حمایت ۴۲٫۵ الی ۴۲ درصد حفظ شود، و شاهد برگشت دامیننس به سمت محدوده ۴۳ الی ۴۳٫۳۰ درصد باشیم.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل