تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 3 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۳ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    اتریوم در تایم فریم روزانه با رشد ۲٫۷۴ درصد نسبت به روز قبل خود به محدوده مقاومت  ۳۰۱۰ دلار رسید، و با واکنش به این ناحیه مقاومتی مهم، دچار کاهش موقتی قیمت شده است. در زمان نگارش این تحلیل، اتریوم در محدوده ۲۹۵۵ دلار در حال معامله شدن می باشد. همان طور که مشاهده می کنید، همپوشانی مقاومت رند ۳۰۰۰ دلار با خط روند نزولی، مانع از رشد بیشتر قیمت شده است، اما در صورتی که این ناحیه شکسته شود و تبدیل به حمایت گردد، انتظار رشد قیمت را تا محدوده ۳۲۳۰ الی ۳۳۶۰ دلار را خواهیم داشت.

    همچنین در صورتی که قیمت اتریوم به این سطوح مقاومتی برسد، احتمال افزایش هیجانات بازار بالا خواهد رفت. بنابراین افزایش بیشتر قیمت تا محدوده ۳۵۶۰ دلار نیز دور از انتظار نمی باشد. حمایت فعلی نیز در محدوده ۲۸۰۰ الی ۲۸۴۰ دلار می باشد، و در صورتی که این حمایت شکسته شود، کاهش قیمت اتریوم تا حمایت ۲۴۲۵ الی ۲۵۰۰ دلار مورد انتظار می باشد. روند اتریوم در تایم روزانه رنج می باشد، و با توجه به اینکه در الگوی مثلث بزرگی قرار گرفته است، احتمال برخورد مجدد به کف الگو همچنان وجود دارد.

    تحلیل اتریوم ETH امروز 3 فروردین 1401

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم در حال شکست حمایت ۱۹ درصد می باشد. این شاخص روی عدد ۱۸٫۹۷ قرار گرفته و حمایت مهم تر آن در محدوده ۱۸٫۸۰ الی ۱۸٫۷۰ درصد می باشد. روند رنج این شاخص در کوتاه مدت می تواند بین این حمایت و مقاومت محدوده ۱۹٫۳۰ الی ۱۹٫۴۰ درصد ادامه داشته باشد.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *