ارزش قفل شده‌ی کاردانو به ۳۰۰ میلیون دلار رسید

ارزش قفل شده‌ی کاردانو به 300 میلیون دلار رسید
  • ارزش قفل شده‌ی کاردانو به ۳۰۰ میلیون دلار رسید ، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz و بنا به داده‌های موسسه‌ی تحلیل‌گر DeFiLama، مجموع ارزش دارایی قفل شده‌ی پروتکل کاردانو از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

    ارزش قفل شده‌ی کاردانو به ۳۰۰ میلیون دلار رسید

    صرافی تبدیل

    ۶۳٫۰۷ درصد از این دارایی در صرافی غیرمتمرکز مین‌ سواپ، که توسط جامعه هدایت می‌شود، قفل شده است. در روز ۹ مارچ، این صرافی به روی شبکه‌ی اصلی مین سواپ راه‌اندازی شد. پس از آن، دارایی قفل شده‌ی آن رشدی سریع را تجربه کرد. طی ۷ روز اخیر، میزان این دارایی ۱۱۶ درصد رشد داشته و به ۲۰۰ میلیون دلار رسید. در روز ۱۶ مارچ، این صرافی شروع به پشتیبانی از ییلد فارمینگ کرد.

    ساندی‌سواپ، که در ابتدا به عنوان صرافی غیرمتمرکز پرچمدار بر پایه‌ی کاردانو به شمار می‌رفت، حال میدان را به مین سواپ سپرده است. این پروژه در افزایش دارایی قفل شده‌ی خود ناتوان بوده و این دارایی در سطح ۱۱۱ میلیون دلار ثابت مانده است.

    کوین کده
    در ماه نوامبر، صرافی MuesliSwap شروع به پشتیبانی از کاردانو کرد. برخلاف بهره‌وری از مزیت پیشتازی، این صرافی تنها ۱٫۶۸ میلیون دلار دارایی قفل شده‌ی مجموع دارد.

    در حالی که روند رشد کاردانو کند به نظر می‌رسد، تیم این شبکه بر روی گسترش این بلاکچین در جهت پذیرش برنامه‌های بیشتری برای راه‌اندازی روی شبکه‌ی اصلی تمرکز دارد. بنا به گزارش U.Today، اخیرا هم‌بنیان‌گذار کاردانو گفت موج بزرگی از برنامه‌های جدید، پس از راه‌اندازی فورک Vasil، که برای ماه جولای برنامه ریزی شده است، خواهد آمد.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی ریبیز نمی‌باشد.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: U.Today


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *