تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱

هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین به بلند مدت تبدیل شدن
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :
    خریداران و سرمایه گذاران بازار، در ۲۴ ساعت گذشته با حمایت های خود موفق به شکست کامل مقاومت ۴۳۰۰۰ دلار و رساندن قیمت به کانال ۴۴۰۰۰ دلار شدند. لازم به ذکر است که تعداد و قدرت مقاومت های پیش روی قیمت نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است. چند مقاومت مهم سر راه ادامه حرکت بیت کوین وجود دارد، که به شرح ذیل می باشد:
    محدوده ۴۳۱۷۰ الی ۴۳۹۲۰ دلار که در حال تبدیل شدن به حمایت می باشد، و مربوط به تایم فریم ۴ ساعته است. محدوده ۴۵۸۲۰ الی ۴۶۶۵۰ دلار که در مسیر ادامه حرکت بیت کوین قرار دارد، و مربوط به تایم فریم روزانه است. محدوده ۴۳۸۲۵ الی ۴۶۶۹۰ دلار که قیمت در حال ورود کامل به این محدوده می باشد، و مربوط به تایم فریم هفتگی است.
    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    تحلیل بیت کوین BTC تایم ۴ ساعته :

    نکات این مقاومت ها: تا زمانی که محدوده ۴ ساعته حفظ شود، و کلوز روزانه زیر این سطح نداشته باشیم، انتظار ادامه حرکت صعودی به سمت مقاومت روزانه وجود دارد. در صورتی که مقاومت روزانه نیز در آینده شکسته شود و تبدیل به حمایت گردد، در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای این سطح مهم، احتمال صعودی شدن کامل روند بیشتر می شود. و در نهایت با توجه به اینکه مقاومت های پیش رو بسیار مهم می باشند، احتمال رنج شدن و درجا زدن قیمت در پایان هفته و هفته بعد نیز وجود دارد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم 4 ساعته :

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین برای پنجمین روز متوالی روی محدوده حمایت ۴۲٫۵ درصد قرار گرفته است، و با توجه به شرایط مثبتی که در این هفته شاهد بوده ایم، کاهش دامیننس و درجا زدن آن روی این محدوده حمایت نشانه ورود همزمان سرمایه به آلت کوین ها نیز می باشد. بنابراین چنانچه رشد بیشتری در بیت کوین شاهد باشیم، می توانیم انتظار ادامه رشد آلت کوین ها را نیز داشته باشیم.
    این شاخص در تایم ۴ ساعته مومنتوم کاملا منفی دارد، و برای حفظ حمایت ۴۲٫۵ الی ۴۲ درصد نیازمند گذشت زمان کوتاهی برای کاهش مومنتوم و برگشت به سمت مقاومت ها می باشد. در صورتی که رشد بیشتری را در بیت کوین شاهد باشیم، انتظار برخورد این شاخص به عدد ۴۲ درصد بیشتر خواهد شد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار مطابق انتظارات روز قبل، با ۲٫۴۰ درصد افزایش به عدد رند ۲ هزار میلیارد دلار نزدیک تر شده است، و در زمان نگارش این تحلیل در محدوده ۱٫۹۶ قرار گرفته است. این شاخص یک مقاومت هفتگی در محدوده ۱٫۹۶۵ الی ۲٫۱۶۲ و یک مقاومت روزانه در محدوده ۱٫۹۸۴ الی ۲٫۰۳۲ دارد. تلاقی و همپوشانی این محدوده های مهم و همچنین حضور عدد رند ۲ بین این محدوده ها نشانه حضور یک مقاومت جدی سر راه ادامه حرکت صعودی بازار می باشد.
    از طرف دیگر یک خط روند صعودی کوتاه مدت نیز روی موج آخر رسم شده است که می تواند باعث تشکیل یک محدوده فشرده شود. با توجه به کندل های سبز روزانه ای که نشانه های ورود سرمایه به بازار است، انتظار ما همچنان به ادامه حرکت صعودی خواهد بود. مگر در صورتی که اخبار منفی در بازار منتشر شود. بنابراین احتمال شکست مقاومت های مورد نظر وجود دارد.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل