تحلیل اتریوم ETH امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 5 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۵ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :
    اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت حجم معاملات بیشتر از میانگین ۳۰ روز گذشته، شکست محدوده ۲۹۹۰ الی ۳۰۴۰ دلار را که مربوط به تایم فریم روزانه می باشد، تایید کرده است. این سطح مهم در حال حاضر به حمایت تبدیل شده است، همچنین خط روند نزولی نیز که ضلع بالای الگوی مثلث را تشکیل داده است، با یک کندل پر قدرت شکسته شده است. بنابراین حرکت اتریوم به سمت مقاومت های ۳۲۳۰ الی ۳۳۶۰ دلار که مربوط به تایم فریم روزانه می باشد، و مقاومت محدوده ۳۳۴۰ الی ۳۵۹۰ دلار که مربوط به تایم فریم هفتگی می باشد، آسان تر شده است.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :
    در صورتی که این سطوح مقاومت در آینده شکسته شوند، و تبدیل به حمایت گردند، انتظار شروع موج صعودی بعدی برای اتریوم بیشتر خواهد شد. روند قیمت و مومنتوم حرکت در تایم ۴ ساعته کاملا صعودی است، و تا زمانی که حمایت خط ترند لاین صعودی حفظ شود، می توانیم انتظار ادامه رشد قیمت را داشته باشیم.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با رشد مجدد و شکست کامل محدوده ۱۹ درصد، به سمت مقاومت ۱۹٫۳۰ الی ۱۹٫۴۰ درصد در حال حرکت می باشد. روند دامیننس در تایم ۴ ساعته صعودی متمایل به رنج بوده و در حال تشکیل الگوی پرچم صعودی می باشد. در صورت شکست مقاومت پیش روی این شاخص، اهداف ۲۰ و ۲۰٫۵ درصد را می توان برای دامیننس اتریوم متصور شد.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *