تحلیل بیت کوین BTC امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 6 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم ۴ ساعته :
    بیت کوین در شبانه روز گدشته با افزایش ۲٫۵ درصدی به قیمت ۴۵۰۰۰ دلار رسید. فشار خرید به دلیل حجم بالای تقاضا منجر به رشد قیمت بیت کوین از محدوده ۳۷۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار شده است. بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد واکنش شدید قیمت در محدوده ۴۵۰۰۰ دلار بودیم. این محدوده مقاومت با توجه به تحلیل روز گذشته اهمیت ویژه ای دارد.
    از طرفی در این محدوده سفارشات فروش زیادی در صرافی BITFINEX مشاهده شده است، و با توجه به اینکه این صرافی یکی از قدیمی ترین صرافی ها در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد، و بسیاری از نهنگ های بازار سفارشات خود را در این صرافی به ثبت می رسانند، بنابراین سد محکمی در مقابل حرکت صعودی بیت کوین تشکیل شده است، به همین دلیل با توجه به اینکه هنوز نشانه های برگشت روند روی نمودار وجود ندارد، انتظار رنج شدن و تقابل شدید خریداران و فروشندگان در این محدوده وجود دارد.
    تحلیل بیت کوین BTC تایم 4 ساعته :
    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین با افزایشی که روز گذشته در بیت کوین شاهد بودیم، با حرکت شارپ و مستقیم به عدد ۴۳ درصد رسید و هم اکنون به این سطح واکنش داشته است. نوسانات این شاخص در محدوده ۴۳ الی ۴۲٫۵ درصد می تواند مدتی ادامه داشته باشد. به دلیل اینکه رشد آلت کوین ها در ادامه رشد بیت کوین می تواند منجر به کاهش دوباره شاخص دامیننس بیت کوین شود. حمایت مینور این شاخص در محدوده ۴۲٫۸۰ می باشد، و چنانچه این حمایت خفظ شود، باز هم شاهد افزایش بیشتر دامیننس خواهیم بود. این شاخص می تواند حتی تا محدوده ۴۳٫۲۰ درصد نیز به رشد خود ادامه دهد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار با برخورد به مقاومت رند ۲ تریلیون دلاری در روز گذشته، با واکنش شدیدی همراه بوده است. اما این واکنش منجر به نزولی شدن روند شاخص نشده است، و صرفا یک اصلاح در مسیر صعودی می باشد. این شاخص در نمودار ۴ ساعته خود یک خط روند صعودی به عنوان حمایت در اختیار دارد، و می توان از این خط برای پیش بینی ادامه حرکت آن استفاده کرد. تا زمانی که حمایت ۱٫۹۲ تریلیون دلار را حفظ کند، می توانیم انتظار ادامه حرکت پر قدرت کوتاه مدت را داشته باشیم. در غیر اینصورت، در صورت شکست این حمایت، شاهد اصلاح عمیق تر و حرکت به سمت حمایت ۱٫۸۶ خواهیم بود.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل