تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 66 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۶ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم ۴ ساعته :
    اتریوم در ادامه رشد و حرکت صعودی خود در روز گذشته، با افزایش بیشتر حجم معاملات و تقاضا، به قیمت ۳۱۹۳ دلار رسید، و در این محدوده واکنش شدیدی را شاهد بودیم. با نزدیک شدن به محدوده های مقاومت مهم، سیو سود برخی از خریداران شروع شده است، و رشد قیمتی که از محدوده ۲۵۰۰ دلار شروع شده است، با ۲۵ درصد افزایش، احتمال سیو سود بیشتر خریداران در مقاومت های بالاتر را افزایش داده است. همچنان یک خط روند صعودی به عنوان حمایت، مانع از ریزش و اصلاح قیمت اتریوم شده است،
    اما حمایت استاتیک محدوده ۳۱۰۰ دلار اتریوم در صورتی که حفظ شود، می توانیم انتظار یک موج صعودی دیگر را برای اتریوم در تایم ۱ ساعته داشته باشیم. اما در صورتی که این حمایت با کندل پر قدرتی شکسته شود، حمایت اصلی در محدوده ۲۹۹۰ الی ۳۰۴۰ دلار می باشد. روند قیمت در تایم ۱ و ۴ ساعته صعودی می باشد. مقاومت مهم اتریوم نیز در قیمت ۳۳۴۰ دلار می باشد.
    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم با کاهشی که در روز گذشته داشت، به عدد ۱۹ درصد رسیده است، و این محدوده یکی از مهم ترین حمایت های این شاخص می باشد. چرا که در صورت شکست این حمایت، احتمال FAIL شدن یا تغییر شکل الگوی پرچم وجود دارد، و کاهش بیشتر تا محدوده ۱۸٫۷۰ الی ۱۸٫۸۰ دلار ادامه خواهد داشت. در غیر اینصورت ادامه رشد این شاخص در کوتاه مدت مورد انتظار خواهد بود.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *