تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 11 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم ۴ ساعته :

    خریداران بیت کوین با توقف کامل در محدوده مقاومت ۴۸۰۰۰ دلار، و افزایش حجم معاملات فروش در روز گذشته مواجه شدند. در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین تا محدوده حمایت ۴۶۵۰۰ دلار نیز کاهش داشت، و در زمان نگارش این تحلیل در قیمت ۴۶۹۹۰ دلار در حال معامله شدن می‌باشد. البته نکته ای که در تایم فریم ۴ ساعته وجود دارد، این است که تمامی کندل های تشکیل شده یک محدوده رنج را تشکیل می دهند، که طبق معمول رفتار حرکتی بیت کوین بعد از هر بار حرکت شارپ، مدتی را در یک محدوده شروع به رنج زدن می‌کند.اما این بار منطقه رنج دقیقا زیر یکی از مهمترین مقاومت های نمودار بیت کوین می باشد. بنابراین چنانچه حرکت بیت کوین به سمت بالا برای دست یابی به اهداف ۵۰۰۰۰ دلار باشد، محدوده ۴۸۰۰۰ دلار می تواند تبدیل به یک حمایت قوی شود. در تایم هفتگی هنوز چنین نشانه ای مبنی بر ادامه حرکت صعودی دیده نشده است، و کندل هفتگی تایید کننده شکست مقاومت محدوده ۴۶۵۰۰ الی ۴۵۸۲۰ دلار هم نمی باشد.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم 4 ساعته :
    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین در اثر قدرت گرفتن فروشندگان بازار کاهش داشت، و به عدد ۴۲٫۲۵ درصد رسیده است. حمایت فعلی دامیننس محدوده ۴۲ درصد می باشد، و چنانچه این حمایت شکسته شود، می توانیم انتظار اصلاح عمیق تری از بیت کوین داشته باشیم. با توجه به حرکتی صعودی دامیننس بیت کوین از محدوده حمایت ۳۹٫۵ درصد، انتظار داریم که یک حرکت صعودی دیگر قبل از برگشت کامل را شاهد باشیم.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار همچنان زیر محدوده مقاومت ۲٫۱۳ الی ۲٫۱۶ تریلیون دلار قرار گرفته است، و نشانه ای از شکست این مقاومت روی نمودار وجود ندارد. باید تا مشخص شدن ادامه وضعیت روند منتظر ماند.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل