تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 11 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم ۴ ساعته :
    .

    اتریوم نیز در روز گذشته رفتاری مشابه بیتکوین داشته است، و کندل هایی که روی نمودار تشکیل شده است، حضور یک محدوده رنج را نشان می‌دهد، و همچنین محدوده های حمایت مقاومت رسم شده را نیز تایید می کند.

    نزدیک ترین حمایت اتریوم در محدوده ۳۳۶۵ الی ۳۳۹۰ دلار و حمایت پایین تر که در محدوده کف کانال صعودی ۴ ساعته قرار گرفته است، در قیمت ۳۳۰۰ الی ۳۲۷۰ دلار می باشد. در صورتی که حرکت نزولی را روی نمودار شاهد باشیم، و کندل های پر قدرتی به سمت این حمایت ها مشاهده شود، می توانیم انتظار شکست را داشته باشیم. در این صورت کاهش بیشتر قیمت و اصلاح عمیق تری را انتظار داریم.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم 4 ساعته :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم در محدوده حمایت ۱۹٫۲۵ درصد قرار گرفته است، و تا حمایت پایین تر در محدوده ۱۹٫۲۰ درصد می تواند کاهش داشته باشد. در صورتی که این حمایت شکسته شود، می توانیم شاهد کاهش بیشتر تا محدوده ۱۸٫۷۰ درصد باشیم.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *