تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    اتریوم برای شتاب بیشتر بالاتر از سطوح مقاومت ۳۵۲۵ و ۳۵۳۰ دلاری تلاش کرد. ولی بعد از تشکیل سقف قیمت روزانه در نزدیکی تراز ۳۵۲۵ دلار شروع به کاهش نمود.

    قیمت اتر تا زیر سطوح حمایتی ۳۴۵۰ و ۳۴۲۰ دلار کاهش یافت. این حرکت پایین تر از تراز ۳۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) ادامه یافت. پایین ترین سطح قیمت در حدود ۳۲۶۱ دلار تشکیل شد و در حال حاضر در حال اصلاح است.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    این موج بهبودی بالاتر از سطح ۳۳۰۰ دلار ادامه یافت و سطح فیبوی اصلاحی ۲۳٫۶% حرکت نزولی ۳۵۸۰ دلار به ۳۲۶۱ دلار را شکست.

    در حال حاضر اتر با اولین مقاومت در نزدیکی سطح ۳۴۰۰ دلار مواجه است. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۳۴۲۰ دلار و فیبوی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی اخیر سقف نوسانی ۳۵۸۰ دلار به کف قیمت ۳۲۶۱ دلاری قرار دارد. یک خط روند نزولی اصلی نیز با مقاومتی نزدیک به ۳۴۶۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD در حال شکل گیری است.

    اگر قیمت اتریوم از محدوده مقاومت ۳۴۵۰ دلاری عبور کند، می تواند روند افزایش مناسبی را آغاز کند. در این سناریو، قیمت می تواند به بالای منطقه ۳۵۰۰ دلار برسد و با مانع بعدی نزدیک به سطح ۳۵۲۵ دلار برخورد کند. انتظار می رود خرس ها در این ناحیه موضع تازه ای اتخاذ کنند.

    اگر اتریوم نتواند افزایش جدیدی را بالاتر از سطح ۳۴۲۰ دلار آغاز کند، به حرکت نزولی خود ادامه می دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به منطقه ۳۳۰۰ دلاری می باشد. حمایت بعدی نیز نزدیک به سطح ۳۲۵۰ دلار قرار دارد. شکست نزولی به زیر حمایت ۳۲۵۰ دلاری اتر را با خطر حرکت به سمت تراز ۳۰۵۰ دلار روبرو می کند.

    اندیکاتورهای تکنیکال

    MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD از منطقه نزولی خارج می شود.

    RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.

    حمایت اصلی: ۳۲۵۰ دلار

    مقاومت اصلی: ۳۴۲۰ دلار

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *