علت ریزش مجدد بیتکوین!

علت ریزش مجدد بیتکوین!
  • علت ریزش مجدد بیتکوین! ، به گزارش آکادمی ریبیز Reybiz ، همزمان با آماده شدن فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، بیت کوین (BTC) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، ۵ درصد افت کرد.

    علت ریزش مجدد بیتکوین!

    صرافی تبدیل

    آکادمی ریبیز – یوسف فتحعلی زاده ؛ 

    داده‌های بازار نشان می‌دهند که اوایل امروز، قیمت بیت کوین تا ۴۲،۷۰۰ دلار سقوط کرد. البته در زمان انتشار این خبر، قیمت ارز دیجیتال برتر جهان کمی بهبود یافته و به ۴۳،۴۵۵ دلار رسیده است، با این حال، در بازه زمانی ۲۴ ساعته، قیمت این رمزارز همچنان یک افت تقریبا ۴٫۵ درصدی را نشان می‌دهد.
    به گزارش سایت کوین گیپ، این اولین بار از ۲۴ مارس سال ۲۰۲۲ است که قیمت بیت کوین به زیر ۴۳ هزار دلار کاهش می‌یابد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در دو روز گذشته بیش از ۱۰ درصد اصلاح شده است.

    در این میان، آلت کوین‌ها هم افت مشابهی را تجربه کرده و قیمت ۱۰ آلت کوین برتر بازار بین ۴ تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

    نمای بازار رمز ارزها
    افزایش فشار فروش در بازار کریپتو در بحبوحه فروش گسترده‌تر در بازارهای سهام رخ می‌دهد. به گزارش بلومبرگ، همبستگی بین بیت کوین و بازار سهام ایالات متحده در سه ماه گذشته افزایش یافته است.
    علت ریزش مجدد بیتکوین!
    در چند هفته گذشته، بیت کوین و آلت کوین‌ها رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده بودند. هفته گذشته و قبل از سقوط اخیر، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان تا ۴۸ هزار دلار افزایش یافته بود که بالاترین سطح قیمتی آن از ابتدای سال ۲۰۲۲ است. حتی با وجود اصلاح امروز، قیمت بیت کوین همچنان یک رشد ۱۸ درصدی را در بازه ماهانه نشان می‌دهد.
    در حال حاضر، بیت کوین در کوتاه مدت می‌تواند بر حمایت سطح ۴۲،۵۰۰ دلار تکیه کند.
    مایک نووگراتز، میلیاردر فعال در حوزه رمزارز، معتقد است که بیت کوین پس از توقف فدرال رزرو می‌تواند یک بار دیگر شروع به رشد کند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که فدرال رزرو به این زودی متوقف شود؛ چون حداقل ۴ مرحله افزایش نرخ بهره تا پایان سال جاری را برنامه‌ریزی کرده است. به گفته نووگراتز، در صورت عقب‌نشینی فدرال رزرو، «بیت کوین به ماه می‌رود».
    در همین حال، داده‌های درون زنجیره‌ای بیت کوین همچنان صعودی هستند. بر اساس داده‌های موجود، فشار فروش بیت کوین در حال کاهش بوده و تعداد بیت‌کوین‌هایی که از صرافی‌ها خارج می‌شوند، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

    بیشتر بخوانید : ۵ دلیل برای آن که در سال ۲۰۲۲ برنامه‌نویس بلاک چین شویم

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram و پیج اینستای ما@REYBIZ بپیوندید.


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *