تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 18 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش شدیدی همراه بوده است. قیمت اتریوم با شکست دو حمایت مینور خود در محدوده ۳۲۵۰ و ۳۲۰۰ دلار به حمایت اصلی خود در محدوده ۳۱۶۰ الی ۳۰۰۰ دلار برخورد کرده و متوقف شده است. انتظار داریم که مجددا از این سطح حمایت شاهد رشد قیمت اتریوم باشیم. به دلیل شدت بالای برخورد قیمت با این محدوده حمایت، انتظار داریم که تا پایان هفته روند رنجی را در این محدوده شاهد باشیم. روند اتریوم در تایم فریم ۴ ساعته مجددا به حالت نزولی تبدیل شده است، و امکان برخورد قیمت با حمایت رند ۳۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم بعد از کاهش تا سطح حمایت ۱۹٫۴۵ درصد مجددا به سمت مقاومت ۲۰ درصد برگشته است، و حرکت شارپ صعودی خود را از سر گرفته است. البته احتمال یک برگشت دیگر برای تست وجود دارد. به دلیل اینکه خط روند موج اصلاح شکسته شده است، و در صورت حفظ حمایت مینور ۱۹٫۶۰ درصد، انتظار رشد مجدد این شاخص را داریم.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *