تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل بیت کوین BTC امروز 18 فروردین 1401
  • تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از بیت کوین در خدمت شما هستیم.

    تحلیل بیت کوین BTC امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    بیت کوین با شکست چند حمایت مهم در محدوده های ۴۵ و ۴۴ هزار دلار، به کانال ۴۳۰۰۰ دلار بازگشته است. این محدوده حمایتی که در ناحیه ۴۳۵۰۰ الی ۴۲۸۷۰ دلار قرار دارد، مربوط به تایم روزانه بوده و در صورتی که حفظ نشود، روند بیت کوین مجددا به حالت نزولی برخواهد گشت. شدت برخورد به این محدوده حمایت بالا بوده و احتمال شکست این ناحیه وجود دارد. حتی احتمال شکست فیک و برگشت بالای این سطح حمایت نیز وجود دارد. بنابراین برای معاملات پیشنهاد می شود تا مشخص شدن ادامه وضعیت روند منتظر بمانید.

    تحلیل بیت کوین BTC تایم فریم روزانه :

    تکنیکال

    تحلیل دامیننس بیت کوین:

    دامیننس بیت کوین روز گذشته طبق انتظارات عمل کرد، و به مقاومت محدوده ۴۲ الی ۴۲٫۵ درصد رسید. در واقع بعد از شکست این سطح، برگشت به این ناحیه پولبک برای ادامه ریزش این شاخص محسوب می شود. البته شدت حرکت صعودی شاخص زیاد بوده است، و در صورتی که حمایت محدوده ۴۱٫۸۵ درصد شکسته شود، امکان ادامه ریزش فراهم خواهد شد. در زمان نگارش این تحلیل نیز شاخص روی عدد ۴۱٫۹۹ درصد قرار دارد.

    تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL):

    شاخص کل بازار نیز روز قبل خروج حجم زیادی سرمایه از بازار را نشان می دهد، و حمایت محدوده رند ۲ تریلیون دلار نیز شکسته شده است، در حال حاضر این سطح به مقاومت تبدیل شده و در صورتی که تا پایان هفته زیر این ناحیه باقی بماند، احتمال ریزش بیشتر وجود دارد.

    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    #ارز دیجیتالقیمتتغییرات24 ساعت اخیر

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    همین الان به صورت رایگان ثبت نام کنید

    برای دیدن محتوای بیشتر ایمیل خود را در قسمت پایین وارد کنید
    دریافت دسترسی کامل