تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

تحلیل اتریوم ETH امروز 20 فروردین 1401
  • تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ، اخبار بیت کوین، بلاک چین، اتریوم،  قیمت ارزهای دیجیتال را از اینجا بخوانید. در این صفحه آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

    همراهان همیشگی ریبیز Reybiz سلام، امروز با تحلیل تکنیکال دیگری از اتریوم در خدمت شما هستیم.

    تحلیل اتریوم ETH امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    صرافی تبدیل

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    اتریوم در روز گذشته روی محدوده حمایت ۳۲۰۰ دلار حمایت شد، و خریداران مانع از ریزش قیمت این ارز شده اند. بعد از اینکه فشار خرید قیمت اتریوم را تا محدوده ۳۳۰۰ دلار بالا برد، این مقاومت مانع از ادامه حرکت شد، اما برگشت سریعی که در کل بازار شاهد بودیم، برای اتریوم شدت بسیار کمتری داشت. طوری که حمایت محدوده ۳۲۰۰ دلار نیز شکسته نشده است. اما حمایت اصلی در محدوده ۳۱۶۰ الی ۳۰۰۰ دلار می باشد، که حتی در صورت ریزش بیشتر قیمت ها، این محدوده می تواند با واکنش همراه باشد و اتریوم از این سطح به سمت مقاومت های خود برگشت داشته باشد.

    تحلیل اتریوم ETH  تایم فریم روزانه :

    تحلیل دامیننس اتریوم:

    دامیننس اتریوم روز گذشته با افزایش ۱٫۷۴ درصد مجددا به عدد ۲۰ درصد رسیده است، با توجه به نزولی بودن بازار، خریداران و سرمایه گذاران اتریوم مانع از ریزش قیمت و شکست حمایت محدوده ۳۲۰۰ دلار شده اند. حرکت بعدی شاخص می تواند تا محدوده ۲۰٫۳۰ درصد ادامه داشته باشد.

    منبع : آکادمی ریبیز


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *