هجوم نهنگ‌ها به ماتیک، لینک و سند

هجوم نهنگ‌ها به ماتیک، لینک و سند
  • هجوم نهنگ‌ها به ماتیک، لینک و سند ، به گزارش ریبیز Reybiz و بنا به موسسه‌ی WhaleStats، آلت کوین‌ های متعددی، با قدرت خرید قوی از سوی نهنگ‌هایی که معادل بیش از ۱۰ میلیون دلار کوین‌های گوناگون در آدرس‌های خود نگهداری می‌کردند، مواجه شدند. لیست توکن‌های خریداری شده شامل مانا، سند، ماتیک، شیبا، لینک و بسیاری از کوین‌های دیگر می‌شود.

    هجوم نهنگ‌ها به ماتیک، لینک و سند

    صرافی تبدیل

    ظهور چنین قدرت خرید بالایی در بازار می‌تواند نشان دهد که به احتمال زیاد نهنگ‌ها در حال وارد شدن به مرحله‌ی جمع‌آوری و خرید دارایی در قیمت پایین هستند؛ چرا که آن‌ها به یک ریکاوری قریب الوقوع باور دارند.

    به لطف روند افزایشی خرید از سوی نهنگ‌ها، توکن شیبا اینو جایگاه اول از نظر توکن دلاری با بیشترین حضور در آدرس نهنگ‌ها را پس گرفت. بنا به چارت شیبا اینو در سایت تریدینگ‌ویو، این توکن روندی افزایشی یا نشانه‌ای از حرکات نوسانی مثبت ندارد. این بدان معناست که این افزایش ارزش دارایی تنها به دلیل خریدهای نهنگ‌ها رخ داده‌است.

    همچنین، آلت کوین‌ های

    دیگر از این لیست، از جمله سند، هیچ عملکرد غیرمعمولی از خود در بازار نشان نمی‌دهند. سند، شیبا و ماتیک همگی نشان از رخ دادن یک ریکاوری دارند، اما آن‌ها حتی نیمی از ارزش ازدست‌داده‌ی خود را به دست نیاورده‌اند.

    بیشتر بخوانید: دوره رایگان تحلیل تکنیکال

    بنا به داده‌های در دسترس، چین‌لینک به عنوان یکی از آلت کوین های با بیشترین خرید از سوی نهنگ‌ها باقی می‌ماند، اما این آلت کوین هیچ نشانی از یک ریکاوری بزرگ ندارد، و روند نزولی مشابه سایر رمز ارزها را دنبال می‌کند.

    برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @reybiz_telegram بپیوندید.

    منبع: U.Today


    هرگونه سوال و مشکلی نسبت به آموزش های داده شده داشتید با پشتیبانی سایت مطرح کنید.تیم ری بیز Reybiz بصورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما است.

    ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *